![]() |
The King of Queens
Iedere dag op Rtl 5 om 1830 (Vaak 10 minuten te laat though).
Wat een heerlijke serie, ik heb voortaan speciaal om 1830 het eten klaar :). Maar ik heb geen idee met welk ze seizoen ze nu bezig zijn op Rtl 5? |
Ik vind dit gewoon weer één van aaaaal die comedyseries-met-een-jong-stel-in-de-hoofdrol en dan lang niet de beste.
Met welk seizoen ze bezig zijn weet ik ook niet. |
kloteserie :)
|
Ik vind het echt 10x niets. Suffe serie. Altijd weer hetzelfde gemekker.
|
Die gast is zó bruut :D (y)
Maar Al Bundy is bruter :o |
Af en toe is het wel leuk.
|
érg leuk! Tis een beetje fucked up dat er al 8 seizoenen zijn in Amerika en ze hier constant herhalen...
|
Erg leuke serie. Maar juist vanwege de tijd kan ik t nooit zien.
Het zou echt 's avonds later moeten komen, dan zou ik t wel kijken. Ze zijn op dit moment bezig met seizoen 8 in NL. Vanavond alweer de 19e ep van s8. Dus we lopen hier bijna niks achter op Amerika, waar ze bij ep 5 van s9 zijn. |
Ik vind het ook erg leuk :) Als ik het niet vergeet en ik heb tijd kijk ik het wel
|
die vader :D (y)
|
Als ik niks te doen heb kijk ik de halve avond rtl 5 :cool:
|
ik vind het erg grappig, maar eigenlijk zijn het wel heel egoistische vervelende mensen als je er over na gaat denken :)
en die vader van carrie is écht eng |
Citaat:
|
Het beste is als een gesprek gaat als:
Doug: But blablablablablabla. Random person: What you talking about? Doug: I don't know, what are YOU talking about? :) |
Ik irriteer me aan die vrouw. Ze is altijd chagrijnig.
|
Citaat:
OT: wel grappig, vooral die gast is tof maar dat komt ook door Hitch.. Ik kijk het verder nooit omdat ik dan nooit tv kijk sowieso, en zoo grappig vind ik het niet dat ik er speciaal de tv voor aanzet. Maar vermakelijk is het wel. |
ik vind carrie juist geweldig (Y) lekker bitchy
|
Citaat:
Arthur is trouwens de vader van Ben Stiller, geloof ik. |
klopt, en de moedr van die vriend van hun die metrokaartjes verkoopt is geloof ik de moeder van ben stiller.
|
:).
|
Citaat:
|
Jerry Stiller :cool:
oh en die gaye vriend is echt een uberdork, check bootsofescaping, maar wel grappig. |
ja das de paps van Ben Stiller (die man die het steeds weer presteert in WALGELIJKE films te acteren... Night at the museum is dr weer zo'n eentje...)
anyway ;) KOQ is leuke serie! Doug <3 :cool: |
Citaat:
|
Vind het wel leuk maar blijf er niet voor thuis ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oja, ik kijk de serie als ik niets beters te doen heb, maar het is op zich niet zo heel moeilijk om iets beters te doen te hebben, dus ik kijk het niet vaak.
|
Citaat:
|
voor tijdens het eten wel oke, maar geen serie waar ik echt voor ga zitten.
|
En seizoen 8 is het laatste, het is vandaag officeel gecanceld, na de laatste uitzending in de lente (y)
|
bij vlagen is het wel grappig
|
Citaat:
|
kutserie, maar ik kijk vaak de laatste paar minuten omdat daarna de nanny komt. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
seizoen 1 en 2 heb ik op mn pc, heb gisteren nog de bruiloft gekeken (einde seizoen 5) en de bevalling (einde seizoen 6). omg <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is toch alweer een tijdje op de buis waarom doen ze het weer opnieuw
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |