![]() |
Oink
|
"Currently there is no open registration. You will need to get invited to join."
Dat schiet lekker op dan. Ik weet niet eens waar ik voor uitgenodigd zou moeten worden. :confused: |
Ik hen ook OiNK, die shit is de shit.
Ik heb het niet veel gebruikt de laatste tijd, maar vaak staan er zulke gems op... |
Kan iemand uitleggen wat Oink is voor de mensen die geen invites kunnen of proberen te krijgen? Anders gaat hij dicht.
|
Torrentsite met een ontiegelijk grote collectie aan CD-rips. Elke rip moet minimaal 192kbps zijn, waardoor het met de kwaliteit meestal wel goed zit.
Registered Users 109,161 Torrents 126,565 |
Gewoon gunnen die invite.
|
ben er lid
heb enkelt geen invites... |
"You are on Ratio Watch because your ratio is too low. You have 7 days to upload 21.78 MB more (required ratio is 0.25).
While on Ratio Watch, maximum additional download before account is permanently disabled: 9.92 GB" O jee! |
Ja jongens kijk uit met je ratio :P
Oink is eigenlijk een must voor dj's of mensen die gewoon nauwgezet bij willen blijven qua (semi-)esotherische releases. Ik ben er al een tijdje lid en dat spekt mijn /2006/12/ map aanzienlijk. Ook vet dat er veel dingen in hq opstaan die nog uitmoeten komen. Dat geldt ook voor soulseek natuurlijk, maar aangezien oink beloont voor uploaden down je t meeste op je constante max downsnelheid. En kijk uit, t is geen gmail. Als je iemand invite die loopt te kutten met zn account ben je die van jou ook kwijt. Daarom krijg je ook pas invites als je power user + bent en dan nog maar een beperkt aantal. Ik heb momenteel 6 invites over en wil die best delen als je me pm't met de juiste motivatie ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil best zo'n invite als iemand er 1 over heeft, heb altijd een goede ratio
|
Iemand gaf me een invite, ik weet niet wie dat is hier, hoe dan ook: Danke schön!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |