![]() |
Het Groot Dictee, hoeveel fout?
En niet liegen :nono:
Ik had er 40 fout. Mijn domste fout was deadmetal ipv. deathmetal :( Voor de rest was het hartstikke onlogisch :mad: Diskjockey ipv disc-jockey?! Soapopera ipv. soap-opera?! Amuzikaal ipv. a-muzikaal?! |
Enneh, 'bij de ober in het gevlij gekomen vrouw'? Moest dat niet gewoon gevlei zijn?
|
Ik weet nooit of je meerdere fouten in een woord moet rekenen. Dat zeggen ze er namelijk nooit bij.
Maar, ik had 33 fout. Met meerdere fouten in een woord zal het iets van 40 zijn... |
Het lijkt me dat je maar één fout per woord kunt maken. Het is goed of fout.
Ik heb het gemist, misschien maak ik hem op internet nog wel. |
Je moet méérdere fouten per woord rekenen. Voorbeeld: in het dictee stond "harrypotterbrilletje", en daar had ik: "Harry Potter-brilletje". Dat zijn dus 4 fouten, 2 voor de hoofdletters H en P in plaats van kleine letters, en 2 omdat het aan elkaar moet.
In totaal had ik 41 fouten. Het Braziliaanse drankje had ik bijna goed. :D En ik had deathmetal dus fout, ik had death metal. Ernaar luisteren helpt dus in ieder geval niet. :D |
31 fouten. Damn Andries Knevel.
|
Ik had 34 fout.
Baas B. had ook deadmetal, dus je bent in ieder geval niet de enige ;) |
Citaat:
Just wondering.. :) |
Citaat:
Oja, harrypotterbrilletje. Ook zoiets volkomen onlogisch. Ik blijf het gewoon als 'Harry Potter-brilletje' schrijven, ze kunnen me wat! :p |
Ik had harry-potterbrilletje.
Tenhemelschreiende vond ik raar dat dat aan elkaar moest. |
44, ik heb maximaal drie fout per woord gerekend.
Het frustrerendst vond ik dat ik buitenstond fout had verbeterd, ik had er nog een streep tussen gezet omdat ik dacht dat het toch los moest. Ik had sowieso de meeste fout met wel of niet aan elkaar. |
40, voornamelijk meerdere fouten in een woord zoals streepjes enzo (n)
maar ik ben niet heel ontevreden. |
12 fout! :cool:
|
Sodeju, ik heb wel wat beters te doen.
|
Ik heb het gemist. :(
|
Ik had 35 fouten, voornamelijk doordat ik te pas en ontepas met met tussenstreepjes strooide.
De winnaar was trouwens erg lachwekkend. Wij hebben ons kapotgelachen, toen hij met zijn koelkast(-)telefoon iemand opbelde en vertelde dat hij was omringd door fotograven. Vervolgens vertelde hij vol sterallures dat hij daar schijt aan had. Dit verwende sterrengedrag paste niet echt bij zijn uiterlijk. Wel knap natuurlijk, dat hij maar 5 fouten had. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik moet zeggen dat ik pas na drie kwart mee ging doen... :( |
Ik weet zeker dat ik alles fout zou hebben, aangenomen dat ik eraan zou meedoen :D
@Love & Peace geïntegreerd allochtoontje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Firdaus zou hooguit 3 fouten maken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is 'ie nog ergens te beluisteren? Want ik heb 'm gemist, maar wil het dictee toch maken! Ik wil m'n 29 fout van vorig jaar overtreffen. :p
|
Ik heb voor het Kinderdictee vier fouten gemaakt. :o
|
Citaat:
Wat de fouten betreft: rekenen ze bij het Dictee zelf niet 1 fout per woord ook zijn er vier fouten te vinden? |
Citaat:
Gelukkig studeer ik geen Nederlands :o |
Pijl-en-boog, trouwens. Om zelfmoord om te plegen :(
|
Citaat:
Gefeliciteerd trouwens! ;) Edit: Hier staat-ie vast wel tussen |
Ik had 50! fouten :( Ik had gewoon meerdere fouten per woord gerekend
|
Citaat:
|
Citaat:
gsm'etje, kom nou:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem net even zitten maken, had niks te doen, al dat kerstgedoe is toch niet aan mij besteed.
29 fout, record van 23 wéér niet verbroken :( Stomme fouten gemaakt ook, ik vond het veel makkelijker lijken dan het uiteindelijk was. |
waar staat dat dan :confused:
|
Citaat:
Ik maak nu gelijk ook maar even het Kinderdictee, maar dat is ook niet supermakkelijk ofzo. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het niet gemaakt..
Ga het wel nog doen op internet Mn vriendje had maar 21 fout over het gehele dictee :eek: :) |
Ik had 37 fouten. Ik had het in geen jaren zo slecht gedaan. :(Meestal heb ik een paar fouten minder dan het gemiddelde.
|
Ben m weereens vergeten :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |