![]() |
Suffer - Bad Religion
Wat een geniaal album.
Wellicht het eerste album met een punkrock/skatepunk-achtig geluid wat ziljoen skatepunk bands beinvloed heeft. Kwaliteitsteksten. Monstersriffs (metalheads moeten dit topic maar even overslaan) Favoriete nummers: Do what you want Part IV - the index fossil Forbidden beat land of competition ... ach eigenlijk alles wel. Of het het beste Bad Religion album is weet ik niet. Daar kom ik ook niet uit. |
Hulde! Megacoole plaat. Ik kan ook niet kiezen, ik kies altijd gewoon voor de heilige drie. :)
Nog steeds m'n favoriete band. |
Zeker een van hun betere albums. Blijft leuk om te luisteren. Against the Grain vind ik hun beste album. Vooral de opening met Modern Man op dat album is gaaf.
|
Ik ga toch voor de titeltrack denk ik, als ik toch moet kiezen.
Megaplaat. |
Ik kende NOFX - Surfer eerder. :(:(
|
|
Jeugdsentiment! Hoewel ik No Control toch net een tikkie beter vind.
Do what you want <33 |
Hoe gaaf is het refrein van part II the numbers game!
|
Citaat:
|
Één van hun vetste albums. Suffer, Do what you want. (y)
|
Ik snap wel dat het in het zelfde genre light, maar Suffer is imo veel toegankelijker. Keep Laughing klinkt veel viezer en snotteriger (jaja). Supergaaf ook trouwens.
|
(In hoeverre) Heeft de RKL sound BR beinvloedt? Ben totaal niet bekend met het pre 1984 werk van BR.
|
How could hell be any worse klinkt totaal anders. Veel meer punk (ook zeker qua productie ;)) als je het mij vraagt. Into the unknow is een foutje van het kaliber Christelijke kerk.
|
Niet als je t mij vraagt. Wat er ging komen hoor je ook al op de eerste platen van BR. Zijn gewoon tijdgenoten(RKL iets later), dus ze wellicht dat er overeenkomstige invloeden bij beide bands zijn.
En into the unknown trek ik ook. Niet alle songs though. |
Citaat:
|
Klopt.
(ik bedoelde dat ik gewoon niet bekend ben met het Bad Religion van vóór RKL; maar idd, voor Suffer ken ik tot nu toe niks) |
Suffer dan wat?
|
Kwaliteitswoordgrappen weer hier. Zo slecht maak ik ze niet eens.
|
Hun teksten zijn heel sterk.
Verder wel een leuke band op zich. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan best zijn dat die teksten goed zijn, maar muzikaal gezien is het zowat de impersonatie van alles wat me niet bevalt. ;)
|
Vette plaat ja!
'cause you aaaaaaare the government! |
Citaat:
|
Ik houd niet van punkrock.
Al was er wel een nummer dat ik nog wel aardig vond, maar ik weet niet waar dat gebleven is. |
Supervet album van een onovertroffen band.
Ik weet niet of ik dit het beste BR album vind, stranger than fiction en the gray race blijven ook ijzersterke platen. |
STF ok, maar tgr is toch een beetje teveel van t zelfde ondanks een paar hele sterke songs.
|
No Control en Against The Grain staan samen met Suffer duuzend keer hoger op de lijst dan de rest.
Gevolgd door Recipe for hate, TGR, Generator en the process of belief. |
wat is against the grain toch een fucking godenplaat.
|
Morgen langs de tattooshop bitch!
|
Wat een kutexcuus om niiet te gaan paintballen
;) Ben benieuwd hehe |
Citaat:
|
Het brandende mannetje van Suffer ;)
|
Citaat:
|
so far alleen nog een design.
|
Citaat:
|
+1 Carn
|
Citaat:
|
Ik vraag me af waarom ik dat in godsnaam zonodig moest melden.
|
En waarom de helft zo nodig in het Engels moest.
|
Citaat:
en verder greg graffin is god |
het is voor mij dan ook de enige orginele cd van br die ik heb (y)
|
Citaat:
|
Iemand de dvd van Bad Religion - Live At The Palladium gezien? Ik heb Along the Way wat best leuk is, maar eigenlijk toch vooral slechte video-opnames bevat. Voegt at the Palladium echt wat toe, of is het slechts opvulling van je collectie?
|
Ik vond het een vette DVD, maar daar moet ik wel bij vermelden dat ik flink wat dingen tot me genomen had.
Eigenlijk heb je dus niets aan deze post. |
Ach je beleeft vaak je helderste momenten onder invloed. Dus wat dat betreft wel een aardige graadmeter.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |