![]() |
Wie laat er wel eens teveel zien?
Laten jullie wel eens wat meer bloot zien dan gebruikelijk is, ofwel wie is er wel eens (deels) naakt op plaatsen waar dit niet meteen van je verwacht wordt, omdat je het gewoon leuk, mooi, lekker of spannend vindt?
Klein voorbeeldje: Ik vind het bv wel leuk/lekker/spannend om bij zwembad of strand ontzettend te treuzelen bij het aan en uit trekken van kleren en badkledij (en dan natuurluk niet in een kleedhokje)... |
Nee, ik zie niet in waarom ik dat zou moeten doen en ik vind het behoorlijk goedkoop en pauperig overkomen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laat ik orgineel doen en het met Rosi eens zijn :)
|
:rolleyes: nee, ik probeer geen aandacht te krijgen door uit de kleren te gaan.
|
ik dacht ut wel, onbegrip en negatieve uitlatingen zijn weer mijn deel snif, wat zijn jullie toch allemaal brave meisjes. :(
|
Ik niet...
|
Citaat:
Maarem.. brave meisjes? ik noem het liever niet braaf maar gewoon niet ordinair.. |
en dan blijf ik me toch afvragen waarom jullie lichamelijkheid, geiligheid, naakt en al die andere o zo menselijke dingen meteen oridinair vinden. zo bang van je eigen lichaam?
|
pffff gaat die engerd weer :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je opent alleen maar topics over bloot, naakt, strings etc. En dan vind je het raar dat wij daar geen normaal antwoord op geven? |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij kom jij gewoon aandacht te kort. |
Citaat:
|
Nee dat doe ik eigenlijk nooit.
Ik heb er niet zo'n beoefte aan om iedereen een beetje mn lichaam te laten zien. |
Citaat:
het is heel wat anders om niet bang te zijn van je eigen lichaam dan aandacht te trekken door een beetje hoerig te gaan zitten doen...zo te horen zit jij een beetje geilig te doen om aandacht te krijgen, en dát vinnik gewoon orinair. |
Je staat op nummer 1 van de lijst 'aan wie stoor ik me het meest op dit forum'.
Maar goed, als je topless zonnen bedoeld, daar heb ik geen problemen mee op vakantie ofzo. Maar op vakantie is het niet erg ongebruikelijk op het strand. Maar ik zal niet snel topless door de straat lopen omdat ik dat spannend vind. |
ja natuurluk, ik ga altijd topless over straat, en bij de bakker laat ik mun schaamhaar zien om korting te krijgen. jullie beeld is wel weer erg nauw hoor
|
Citaat:
Bovendien: hoezo zou het ordinair zijn op het strand of bij het zwembad :confused: Hoeveel mensen liggen daar niet topless... Voorts viel het me even op dat er bijna alleen maar vrouwen problemen mee schijnen te hebben gezien dit topic :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmz, best triest...
|
Citaat:
Maar het valt me op dat ze overal altijd even bij moet gaan zeggen bij 'wat heb je aan' : 'ik loop alleen in een string', daar erger ik me gewoon een beetje aan. En omdat iedereen al zo'n idee heeft bij haar, geven ze ook raar antwoord op haar vragen, wat voor een vraag dat ook mag zijn. Je ziet dat toch ook wel in de reacties? En het verband met de homos snap ik niet helemaal :) :confused: |
ik liet vroeger mn kont elke dag wel een keer zien, dat was grappig dacht ik toen ;)
voor de rest niet zo eigenlijk.. hoe zou je dat als man moeten doen eigenlijk; broeken met inkijk zijn niet te koop en pas je broek dichtknopen als je uit de wc bent in een discotheek is ook niet zo gepast :p |
neej niet echt, nu heb ik zo'n wikkelbroek aan en die kan wel es openwaaien; of buikbloot ofzo. maar over het algemeen ben ik een net meisje :rolleyes:
|
Citaat:
|
nee, wie mij naakt wil zien moet maar betalen.
;) |
Citaat:
Ik laat mensen absoluut in hun waarde. Ik heb geen problemen met exhibionistische mensen, maar ik kan ze tegelijkertijd toch nog ordinair vinden? Dat betekend toch nog niet dat ik geen respect voor ze heb? Maar nee ik ben heel erg preuts. Dus ik laat niet graag mijn blote billen zien. Ik zit helemaal niet te treuzelen op het strand. Het liefst verkleed ik me thuis of bij de tent weer om. Soms is er hooguit een stukje van mijn onderbroek te zien als ik een heupbroek aan heb. Oké dat is wel een beetje sexy, maar ik vind dat nog vrij beschaafd... |
tuurlijk het is hiet harstikke in om naar de badmeesters te moonen (y)
|
Ten 1e zou ik dat nooit durven (jups ik schaam me gewoon dood dan voor mijn lijffie) en ik zelf vind het gewoon ordinair overkomen als mensen TE bloot zijn EN ze het ook doen om op te vallen. Gewoon meisjes ofzo die iets redelijk bloots aanhebben en die het bij wijze van spreken niet eens doorhebben, daar erger ik me dan weer niet aan. Het gaat gewoon weer om de manier waarop.
|
ik zal jou nie afkraken omdat jij dat doet maar neej ik doe dat niet... en omdat ik nie zo ontzettend blij ben met mijn lichaam en omdat ik dat ik het iets van mij vind... dat hoeft toch nie iedereen te zien... neej ik vind dat nie spannend ik zou me gewoon nie op mn gemak voelen daarbij, en neej ik ben nie braaf !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder: ik haat het als het bloot ordinair is maar bloot is niet altijd ordinair, bij een zwembad topless ed vind ik het idd niet raar, hoewel ik dat zelf niet zou doen. ik vind wel smerig om iedereen om je heen te gaan opgeilen. ik bedoel uhm leuke mensen mogen best op je geilen maar die verdwaalde oude mannetjes ed. brrr voor hen zou ik nou noooit extra langzaam mijzelf uitkleden. ugh mja ik ben dan ook wel preuts he :D |
Het is een ziekte, en er is zelfs een naam voor: (vul zelf maar in)
|
Pest dat kind niet,.. en voor alle kerels hier: admit it, als je midden op een strand een schaars geklede goed gevormde jongedame ziet langsrollen, kijken jullie wel. Kom er maar voor uit, dat geeft niets. Voortplantingsdrang he.
Als m'n pens onder mun shirt uitkomt laat ik teveel zien - :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
dus dát is nou echt geil :D
|
Citaat:
En de aap die over de paal liep met de pen niet. *Lin weet waar ik het over heb ;)* |
Wie is Lin?? :D
maar de schaap was aan het smoken in het dal en toen zei het dal eey ga eens weg pen ff optopik: euh nee, ik ga niet expres zo van hey-kijk-mijn-shirtje-eens-helemaal-omhoogklimmen-gniffel-gniffel |
Citaat:
En wat zag ik jou dan doen op het schoolplein, terwijl de leraren foto's maakten en de conciërge filmde? :eek: :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
onwijs preuts, braaf en burgerlijk geil aan een lolly zuigend een niet al te onelegante paaldans etaleren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verdacht, waarom is dit grappig? :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |