![]() |
"Can You Tell me"
Hey dit is het nieuwste liedje dat ik gemaakt heb. Het is de 2e keer dat ik samenwerk met Akashaman. En ik zou willen weten wat jullie er van vinden.
Ik Glupa; Muziek, tekst Akashaman; Vocals Glupa & Akashaman - Can You Tell me Songpage van 't liedje op Mixposure |
ik vind het erg gaaf; zang doet me aan Zagar denken bij sommige nummers (en dat is positief). Natuurlijk zou dit wat beter klinken met betere samples (of liveinstrumenten) maar verder echt (Y).
|
Ik vind het erg goed klinken, maar ik vind het eigenlijk niet echt naar een hoogte punt werken. Dat maakt het een beetje hetzelfde, dat is jammer.
|
Citaat:
|
Ik heb die oude MP3's van je ook nog ergens staan. Complimenten hiervoor :)
|
Dankjulliewel!!
Over climax, naar hoogtepunt toe gaan krijg ik vaker dingen te horen. Denk dat 't in Can You Tell me al wat beter gelukt is dan in Sick of Pretending. Zal proberen dat in 't eerstvolgende nummer nog weet wat te verbeteren. Ik ben nu bezig met 'n nummer dat Manic heet. Ik ben 't zelf aan 't inzingen. (Heb 'n nieuwe microfoon gekocht laatst) En ik zou graag willen weten wat jullie van 't nummer nu vinden. En of jullie dingen horen die er uit moeten, of dat jullie nog dingen missen die er wel echt in zouden moeten bijv. Er zijn nog 'n hoop stukken die ik nog moet inzingen, 't refrein bijv. Dat komt allemaal nog. Voor degene die ff wil luisteren; Manic |
Citaat:
|
Nee gewoon Nederlands, vind Russisch leuk. En daarom die naam genomen, 'k moet nog 'n keer wat anders verzinnen maar voorlopig laat ik 't maar ff zo anders moet ik alles veranderen. :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |