![]() |
TussenTijdseToets
hee,
ik heb even een vraag aan jullie over die TTT. Ik heb hem 11 januari. Is dit nou echt handig/nuttig, of is het enkel geldklopperij? groetjes |
het scheelde in mijn geval de speciale verrichting op mijn examen.
het gaf me ook een waarschuwing dat ik nog wat oefening nodig had toen ik bijna een bromfietser platreed en een ingreep nodig was. |
Ik vind het geldklopperij, voor hetzelfde geld heb je een echt examen.
|
ik vond het erg fijn, je leert alvast je examinator kennen ,en met een beetje mazzel hoef je op je echte examen alleen te focussen op een goed rondje rijden.
Ik had em gelukkig wel en heb in 1x mn rijbewijs gehaald,mede hierdoor. |
Dat moet je zelf weten, het is nogal persoonlijk namelijk.
Ik heb het gedaan en daar ben ik ook blij mee. Tijdens m'n TTT kon ik mooi kijken hoe zo'n examen precies gaat, dat scheelt toch een hoop zenuwen voor zo'n echt examen. Als ik het niet had gedaan, was ik zeker weten een stuk zenuwachtiger geweest tijdens m'n eerste examen. |
Ik vind het ook geldklopperij. Ik heb mn examen in 1 keer gehaald, zonder een TTT te hebben gedaan. Je kunt het geld indd beter besteden aan een écht examen, of aan meer rijlessen. Daar heb je imo meer aan.
|
Citaat:
|
dat hangt er vanaf of je het prettig vindt om al een beetje te weten hoe een examen gaat.
statistisch gezien is het nuttig : het slagingspercentage na een TTT is hoger. maar goed, het slagingspercentage van een 2e examen is ook hoger... |
Ik zou het niet doen. Neem dan gewoon een examen dat kost iets meer en als je het dan al goed doet heb je ook gelijk je papiertje.
|
Als je een zenuwachtig mensch bent, is het een aanrader (y) (spreek uit ervaring)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor dat geld wil ik het risico niet lopen dat ik een TTT doe en dat die dude dan op het einde zegt: "Heel goed, als dit een echt examen was geweest was je geslaagd". (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij zat het ook in het pakket, ik vond het erg handig, omdat ik nu al een beetje wist hoe dat gebouw van het CBR eruit zag, hoe alles een beetje ging. Verder had ik wel duisent ingrepen en had ik geen enkele bijzondere verrichting goed, maar dat maakte niet uit. Bijzondere verrichtingen kan ik nog steeds niet trouwens:bloos:
|
Citaat:
veel gedronken met kerst zeker ? wel duizend glazen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer je je stoort aan dat zogenaamde hippe taalgebruik (ben er zelf ook geen voorstander van), negeer het dan gewoon, zo lastig is dat niet.
Anders, MM, voor een vraagteken [?] dient ook geen spatie [ ] geplaatst te worden. ;) |
Citaat:
|
Ik heb de TTT overgeslagen omdat mijn rijinstructeur dat niet echt zinvol leek. Hij liet overigens niemand standaard een TTT doen alleen als je dat zelf graag wilde of enorm zenuwachtig verwachtte te zijn. Ik ben wel in een keer geslaagd, ik moest qua bijzondere verichtingen alleen achteruit rijden en straatje keren. Dus dat was vrij makkelijk.
Volgens mij moet je gewoon zelf een beetje een inschatting maken of je het wilt of niet. Duur is je rijbewijs halen toch wel dus voor 't geld zou ik het niet laten. |
Citaat:
Ik heb 't niet gedaan.. liep ook met het idee van 'een keer zakken is ongeveer even duur' en bovendien zou ik dan 2 maanden moeten wachten op de TTT en dan weer x aantal maanden op afrijden. Nee, ben blij dat ik 't niet gedaan heb :) |
Citaat:
Volgens mij kostte de ttt bij mijn rijschool maar 90 euro, maar dan exclusief de rijles zelf. En het is natuurlijk altijd het beste als je het kan besparen. |
Ik heb alle bijzondere verrichtingen fout gedaan op mn examen. Zelfs straatje keren lukte niet. Maar ik ben wel geslaagd. Zegt ook weer over hoeveel waarde men hecht aan de bijzondere verrichtingen. Dus alleen daarvoor zou ik de TTT zeker niet doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |