![]() |
wat zat er in je kerstpakket?
Ik had kerstkransjes, en een cadeaubon van 25eu van de bijenkorf die ik binnen 2 weken moet besteden.
|
|
Citaat:
|
- wijn
- cointreau-chocolaatjes - thermoskan - ragout - pasteitjes - marshmellows - pinda's - krakelingen - kopjes en schoteltjes - zwart-zilverkleurig bord & 3 schaaltjes - koffiepads met hazelnootsmaak - olijven - uitnodiging voor een nieuwjaarsbrunch |
Ik krijg elk jaar een kerstpakket met een thema dus ik hou mijn hart vast.
|
Een fles rode wijn (y)
En nog meer troep, maar de fles wijn vond ik het belangrijkste. |
Ik heb 50 euro aan bonnen gevangen, een grillpan, wijn, lepels en meer van die ongein. Met de grillpan en de bonnen aan top.
|
ruim een halve kilo sjokolaatjes
sjokoladefondu een kerststol koffie thee van die stokjes met suiker deraan sowieso een wonder dat we eindelijk es een kerstpakket kregen.. edit: oja, nog een lomp kaartje met een hele hoop bullshit derop die heel erg op stront sloeg.. |
Ik heb nog nooit een kerstpakket gekregen. Ik overweeg om er dit jaar één te maken die ik volgend jaar aan mezelf kan geven.
|
Of misschien moet ik eens een baantje zoeken, ooit.
|
Ik kreeg geen kerstpakket want ik heb op dit moment geen werk (n)
Wel ben ik jaloers op alle werknemers van ikea eindhoven want die kregen allemaal een i-pod nano met speakers en shizzle :mad: |
ik heb een fles wijn en twee glazen gekregen :eek:
|
een potje olijven, een doosje crackers en een potsierlijke vaas
vooral veel stro ik voelde me een beetje lomp met die kartonnen doos op straat OMG; :K-PAKKET: |
Welk kerstpakket!?
:( |
er liepen vandaag verdacht veel mensen met een kerstpakket rond
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |