![]() |
Humbucker vraag
Hey,
Ik heb gister een humbucker gekocht en ingebouwd. En vanmiddag een beetje afgesteld, de ruimte tussen de snaren en elementen o.a. Maar nu mijn vraag, die staafjes in de humbucker kan ik ook stellen. Maar ik neem aan dat dat tijdens de fabricage al is gedaan ? Mochten jullie nog tips o.i.d. Graag ! |
Is nergens voor nodig. Is goed zo.
|
Citaat:
Weet jij hier nog iets van af of over ? Het gaat hier om een Fullsize Dimarzio SD in de brug. En natuurlijk de 2 standaard Fender Elementen. (enkelspoels) |
Dat lijkt me wel heel erg weinig, volgens mij verwar je het met de actie(snaren--fretboard).
Ik doe het naar smaak. Niet te hoog, want heb je teveel pull van de magneet en niet te laag, want minder output. Gewoon een beetje proberen |
Hmm, ik heb eergister die versterker redelijk hard tot best hard gezet. En een beetje uit zitten proberen maar nu hoor ik geen verschil meer tussen clean en met pedaal :p
Dat is toch iets teveel van het goede neem ik aan ? |
Je hoort geen verschil tussen je clean en je distortion pedaal?
Ik denk dat het dan aan je oren ligt hehe. Leg uit... |
Citaat:
Op een gegeven moment speelde ik clean en hij klonk als met distortion. Koppelde ik mn distortion aan en speelde daarna met effect dan was er geen verschil te horen. Maar daar moet ik nog wat aan doen. Probleem opgelost. :) |
Sodeju hahaha. Dan had je zeker die afstanden aangehouden die je eerst postte? hehe.
|
Citaat:
|
2mm is echt te weinig zoals je ziet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |