![]() |
Mijn dichtbundel...
Eindelijk af.. :) Noujah.. Ik tob nog met 1 gedicht.. maargoed
Ik heb em online gezet, vond ik iets handiger.. www.geocities.com/sheeponaleash666 Wat vinden jullie ervan? |
(y) ben nu nog aan het kijken, maar zoverre goed (y)
|
VII Before I Die
Old wise tree outside, you spoke to me But could you tell people what it's like When people are hanging on a rope Tied to your clutch, you see them suffocate What's it like to see someone die? Calling for me Old wise tree Your leaves are calling for me Your arms are Waiting for me I want to be the next one hanging When I'm dead, will you tell me What's it like to see someone die Old wise tree outside you are my friend Your roots are inside my heart You are in and outside me You are my thoughts and forever what I will be And untill the end You are my mind, my soul my deepest corners My friend, my life, my everythin prachtig (y) |
Ik heb er nu een paar gelezen>>zo mooi zeg!, hele goede beeldende gedicht, ik vind ze erg mooi ...inhoudelijk weet je dingen erg goed en magisch te vewoorden !(y)
*ik lees laters zeker meer*! Liefs, Mariamne |
leuk leuk leuk :) ik ga ffies lezen :)
|
dankuwel allemaal :)
|
*uitprintactiej*
kga avanaaf lezen in bed:p |
Citaat:
|
Mooi! (y) (y)
dat jij dat kan, zeg. als wij nederlands, naja, laat ik maar beginnen... ;) |
*stiekum upt terwijl wallflowertje op kreta zit*
|
chamber izze zeer moowj
|
(y) Zitten leuke gedichten tussen :)
|
eeeey!!
echt onwijs mooi, al heb k ze nog niet allemaal gelezen Before I die gaat aan mijn muurtje!!!!!!!!!!!! (als je t goed vind tenminste :P) echt super....... Xuzzie |
Mooowj!! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |