![]() |
Tijdstip van slikken van de pil
Ik had nog een vraagje, maakt het uit rond welk tijdstip me vriendin de pil slikt? ze slikt hem meestal tussen 10 en 11 uur maar maakt het uit als ze hem ook een keer om 12 uur slikt?
|
Naar mijn idee maakt dat niets uit. Het belangrijkste is dat ze er voor zorgt dat ze de pil niet vergeet.
|
Maakt niet uit :)
Maar dit hoort eigenlijk op Lichaam & Gezondheid. |
1 uur verschil is niet veel, maar het is niet goed om elke dag zoveel van tijdstip te veranderen, zeker als het een redelijk lichte pil is...jij moet je nu echt geen zorgen maken, maar bv. als je de ene dag 's morgens je pil zou innemen en de volgende dag 's avonds, ja dan mist je pil z'n werking natuurlijk...Gewoon voor jezelf best het reflex inbouwen van op elke dag hetzelfde uur de pil in te nemen, anders breng je je hormonen in de war.
|
Citaat:
En dit berichtje moest eigenlijk geplaatst worden in : "Het grote pil topic" |
hij hoort eigenlijk in het pil topic maar ik zal even antwoorden omdat mijn moeder het 2 dagen geleden nog tegen me zei
er mag ongeveer 12 uur tussen zitten, dus als je hem s'avonds een keer vergeet, ben je nog niet te laat als je hem s'morgens slikt bijvoorbeeld. |
Ik slik m elke dag op een ander tijdstip. Ik slik namelijk voordat ik naar bed ga en dat wil nog wel ns verschillen bij mij :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je 12 uur te laat bent, is het niet zo erg ofzo, je bent dan nog wel beschermt |
Piltopic:)
En je hebt btw je antwoord al.. Maakt niet uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |