![]() |
Pinkpop 2007
Zojuist schijnt Pearl Jam bevestigd te zijn door 3FM, wat betekent dat ik me straks nog onder de roze hoedjes moet gaan scharen (n)
|
Ik word ontoepasselijk van het woord pinkpop alleen al.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontoepasselijk, hm.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
duidelijk een reden om naar het zuiden af te reizen
|
Citaat:
|
Ik ga al jaren niet meer en dat is een goede keuze geweest. Rock am Ring ftw.
|
Citaat:
|
dan komen ze vast ook wel voor een apart concert, niet?
|
Lostprophets komen ook. Ik denk niet dat ik ga...
|
Ze zijn ook bezig met Iggy Pop.
|
vast wel weer een leuke lineup maar ik vind kamperen echt shit en er is geen hotel op steenworp afstand en die roze hoedjes zijn lelijk dus geen PP voor mij
|
Citaat:
- Ik hou niet van Pinkpop omdat er zo'n vies saamhorigheidsgevoel heerst. |
Het maakt me allemaal niet zoveel uit, als maar duidelijk is dat Pinkpop een misselijkmakend festival is.
|
ik denk dat dat wel duidelijk genoeg is (y)
|
nuja, die line-up van vorig jaar was toch in ieder geval weer in de goede richting.
|
ga denk ik pas weer naar pinkpop als falen van de pil me daartoe dwingt
|
|
Ik en 'n vriendin van me gaan erheen. Al is het alleen al omdat Muse komt.
|
Citaat:
zag trouwens het gouden tip lijstje van pinkpop. zelfs als ze al die bands zouden boeken, vind ik het nog het geld niet waard... |
lijstje is trouwens:
1. Muse (gezien) 2. Pearl Jam (gezien) 3. Arctic Monkeys (gezien, maar toen al overbodig) 4. The Kooks (mwah) 5. Snow Patrol (n) (overbodig) 6. Coldplay (nog nooit gezien, maar nu geen behoefte meer aan 7. The Killers (n) 8. Razorlight (slecht live!) 9. The Fratellis (1 bekend nummer, wat moet je daar dan een half uur of langer doen?) 10. Green Day (gezien, maar geen 100 euro waard) 11. Red Hot Chili Peppers (gezien, viel tegen) 12. Metallica (geen behoefte aan) 13. Rammstein (mwah... heb ik het wel mee gehad) 14. Evanescence (slecht live) 15. Wolfmother (saai live) 16. Linkin Park (bestaan die nog?) 17. Anouk (vond ik toen ik 16 was leuk. das lang geleden) 18. Foo fighters (vaak gezien, nooit afgekeken) 19. Intwine (valt best mee, maar ff serieus: het is intwine) 20. Incubus (alleen leuk omdat brendan boyd zn shirt altijd uittrekt (y)) |
Alto.
|
zeg dat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zwaai* |
als je sterft aan een ziekte is hij meestal dodelijk denk je niet, sterrenmeisje :) (y) ?
|
meisjes plagen kusjes vragen
|
Citaat:
en wat een gezeik over pinkpop |
Citaat:
En bovendien hopen we opdat Arctic Monkeys en the Fratellis ook aanwezig zullen zijn, omdat we die ook goed vinden. Maar we gaan maar 1 dag, ouderlijke machten verbieden ons anders te doen. Dus moeten we een dag uitzoeken. >.< |
Citaat:
|
Ben vorig jaar geweest, vond het fukking gezellig. Dit jaar examens van vrienden, en geen zin om in mn eentje te gaan. Dat betekent: ik ga naar Pearl Jam in the park; das sowieso Pearl Jam en Incubus, en nog 2 anderen :). Kan niet mis gaan. En dan kunnen we wel allemaal!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh dat 1 hit verhaal van de fratelli's: Kubb (wie?! die van wicked soul) stond er vorig jaar, dat klonk als 1 nummer van 45 minuten...
|
wat ik hoor over The Fratelli's live is het iig lang niet zo leuk als op cd.
|
en het is op cd al niet leuk. kun je nagaan.
|
Citaat:
|
ik weet nog niet of ik ga dit jaar, of de line up moet wel heel goed zijn. ik irriteerde me vorig jaar heel erg aan die dagjesmensen op maandag, kom gewoon het hele weekend :confused:
|
Citaat:
maar feit blijft dat het irritant is. er lopen ook altijd zo ontzettend veel zwangere vrouwen en mensen met hele jonge kinderen. das echt een typisch stukje pinkpop publiek :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |