![]() |
Global Orgasm Day
Ja, ik zet het hier maar :)
Gelijktijdig orgasme voor wereldvrede Uitgegeven: 22 december 2006 10:20 Laatst gewijzigd: 22 december 2006 11:20 AMSTERDAM - Het is vrijdag Global Orgasm Day. De Amerikaanse initiatiefnemers hopen om 16.00 uur Nederlandse tijd met een gelijktijdig orgasme van zo veel mogelijk mensen 'het energieveld van de aarde positief te beïnvloeden'. Dat zou uiteindelijk moeten leiden tot wereldvrede. Volgens Donna Sheehan en Paul Reffell is bewezen dat positieve gedachten van grote groepen mensen het energieveld van de aarde kunnen beïnvloeden. Door de vele gelijktijdige orgasmes zou een ongekend grote hoeveelheid 'positieve, vreedzame energie' vrijkomen. Vooral mensen die in oorlogsgebieden leven, worden aangespoord mee te doen. Een steentje bijdragen aan een vredige kerst kan volgens de initiatiefnemers samen met een partner, maar ook alleen. Sheehan en Reffell zijn oprichters van vredescollectief Baring Witness en protesteerden eerder al naakt tegen oorlog (bron: www.nu.nl) |
Een topic zonder vraagstelling is geen topic, dus wat ik wil weten:
- Wat vind je hiervan? - Ga je meedoen? |
En TS begint.
Ik vind het een leuk initiatief, 'make love no war' in de praktijk gebracht. Daarbij zal ik om vier uur vanmiddag wel even stilstaan bij het feit dat er op dat moment allerlei mensen aan het klaarkomen zijn, leuk idee :D . Ik denk alleen niet dat je hiermee wereldvrede bereikt of zelfs maar dat al die 'positieve energie' voelbaar is. Maar het idee is leuk. Ik ga niet mee doen want ik zit op dat tijdstip in de bus. |
Je mag 'het' de hele dag doen..............................
En ik hoop voor dat je niet de hele dag in een bus zit, En om eerlijk te zijn heb ik daarnet niet aan gedacht |
nou als het de hele dag mag, dan is mijn steentje al bijgedragen.:p
leuk idee! maar om 4uur zit ik in de trein!:o ik ga er zeker bij stilstaan en even gniffelen om 4 uur. tzal weinig opbrengen though. |
Als ik dat geweten had hadden we even gewacht.
Nou ja, ik zal eens kijken. Wereldvrede is natuurlijk nooit weg. |
Citaat:
|
zoals die vent die zou mediteren om terroristische aanslagen te vermijden?
dit vind ik toch wel grappig |
- Wat vind je hiervan?
onzin - Ga je meedoen? nee |
Oei, net te vroeg :(
|
Te laat :(
|
Zullen we het samen nog eens proberen? :bloos:
|
ik was net wel ff lekker heet aan t soppen
Spoiler
|
toch dom :)
|
Citaat:
|
Uh... :s :confused: :D
Vage mensen heb je ook op de wereld rondlopen. Maar ik geloof dat ik te laat ben dus nee, ik doe niet mee. Maar dat had ik anders ook niet gedaan want ten eerste zie ik mijn vriendje vanavond pas en ten tweede maak ik zelf wel uit wanneer ik seks heb. |
Ik kom iets later.
|
een druppel zeker? ;)
|
Had er wel al van gehoord, maar wist niet dat het vandaag om 16.00 uur zou zijn en lees het ook nu pas. Dus nee, ik heb er niet aan meegedaan en ook niet bij stilgestaan. Verder tja... wel een grappig initiatief, mensen blijven altijd wel weer wat nieuws verzinnen zo..
|
De bedenkers van deze onzin moeten eens wat nuttigs gaan doen.
|
Hippies en trekken.................
|
k was eigelijk stellig van plan om mee te doen, t stond zelfs in me agenda genoteerd ( dit doet me wel denken aan dat topic over het plannen van mastruberen)
maar k was ziek...:( |
Kut, we zijn het vergeten!
:( |
het ultieme voorbeeld van het plannen van masturbatie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |