![]() |
Wat was de laatste zin waar je om moest lachen?
Ik zat laatst achter een gast in de bus en die had het erover dat hij ruzie had met een meisje. Toen zei hij: "En nu lacht zij... maar straks ga ik lachen. Maar dan met mijn vuist!".
|
Ik: "Stom van me hé?"
Zij: "Ja :P" Dat was grappig... :| |
"Gaan we door of slaan we af?“
Maar voor de meesten is het: "Slaan we door of gaan we af?" |
"En nu lacht zij... maar straks ga ik lachen. Maar dan met mijn vuist!".
om deze zin |
"It's hard to bargle nawdle zouss?"
en "Sing distinctly? We don't wanna" ha. ha. |
"Baard?" :D
Dat was omdat iemand dat zo vroeg aan iemand anders.:) |
De reden dat mannen niet met Leontien Borsato wilden trouwen:
"Drie keer raden wie er dan op je bruiloft zingt...." |
"Laugh like a frenchie, mwahahahha" :)
|
Raymann:
Neeh is multicultureelchoise vraag.... |
Citaat:
|
"Do you mind that we kissed?"
-"We never kissed." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijnes is toch veel groter dan zijn dingetje
(persoon a had een heel groot hakmes in zn handen en hij een aardappelschilmesje) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Hee pak wat cement (pindasaus die te dik was) en metsel je kip ermee!! Of moet ik hem voor je metselen? |
Hij: Ik zie sterretjes voor mijn ogen hoor schat.
Ik: Vuile slet! Hij: Serieus? En ja, dat was grappig. :o :| |
"Vrouwen doen ook echt alles voor een aerodynamisch kontje"
Was toen heel grappig... |
'Dude, I was just kidding.'
Stukje op 'n dvd van een prehistorische live-show van maroon 5. Mensen aan t moshen ofzo. T was niet eens zo grappig eigenlijk. :P |
Yes, a talking monkey, comes from the future, horrible thing, can only say the word "ficus".
|
"Do polar bears shit in the woods?"
"No, but they've been known to do it in liquor stores, if i recall correctley" |
theo maassen ;)
ik kan moeilijk de hele show citeren |
"Dat zit wel lolsnor"
;( |
Verhaal van mijn nonkel :
Hij zei tegen zijn ma dat ze zijn kl*ten kon kussen en zijn ma zei : "vraag dat maar aan degene die het laatst onder jou lag" :eek: :evil: :) |
Palestine is Arab!
|
'ik kan het niet meer aan, dit is toch geen leven? Een nagelriembehandeling, een verzorgend nagelbadje....weken geleden liet ik dat soort dingen doen'
ik keek een oude aflevering van Bitches van BNN :D :cool: |
Citaat:
|
een zin uit the Hitch Hiker's Guide
|
Citaat:
maar hij was nog bezig terwijl ik dit typte dus waren het er al meer en bij ieder woord was er weer een ander |
M'n vader die meezingt met het vreselijke Summer of '69. Hij vind het ook niets, en dat maakt het leuk.
|
'Jij bent een mooie vrouw en als ik straks terug kom van het pissen, gaan we zoenen.'
Uit het relationeel gebied topic van L&R. Beste openingszin ooit. |
'ik hou van je'
:D (n) |
ga je mee boodschappen doen?
|
Ik zat nogal in een dip vanavond, en mijn overmatig emotionele buien werd een enkeling wat teveel. Enfin, in de trein zat ik naast een jongen die ik vaag ken en ook hij moest uiteraard weer eens weten wat er op mijn hart lag.
Hij bracht uiting aan zijn frustraties, na het aanhoren van mijn verhaal: Hij"Verdomme... Je doet mij enkel mijn vermoedens bevestigen. Amerikaanse inloopkasten, het stelen van mijn pinpas en het onnodig verspillen van huishoudgeld: Ik wil nooit een vrouw, ze zijn mij te softie." Ik: "Dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat je homo bent? *schaterlacht*" :o :d :| |
Rob : WAT DOE JIJ OP?
Ik : Kan ik net zo goed aan jou vragen, waarom ben jij wakker ? Rob : omdat ik niet eens geslapen heb en jy? Ik : Omdat ik eerder dan mn wekker wakker werd en ik toch zo weg moet. Rob : wow om half zes? Ik : Lief, het is alweer half zeven. Rob : Wist ik, dat was een schijnbeweging. Edit: Rob : Wat bezielt jullie pubers in hemelsnaam om zo vroeg af te spreken? |
aaauw aaw fuck auuuw ( vriendje van stiefzusje die in elkaar geslagen wordt door stiefzusje )
|
"Nee."
|
Citaat:
|
ik kreeg wel een grijns toen ik oliver twist keek. Die van Polanski. Maar die serie is ook grappig (lees: die dodger, David Garlick)
en ik weet niet meer bij welke zin ik op stop drukte dus weet ik niet meer om welke zin ik het laatst moest lachen :D |
Probeert iemand contact te zoeken??
|
Citaat:
|
"kan iemand mij nou eens uitleggen watthefock dk is????" :o
|
ga nou eens slapen Niels
|
welke club? is dat gratis dan?
:o |
VersierTTT de verkeerde. :D
|