![]() |
Waar is de echte Liefde gebleven...
In deze topic zou ik graag gedichten van mensen zien die hun mening willen geven over de liefde van nu...
Geen liefdesgedicht meer dat een hart zal kunnen veroveren, Nimmer meer een rode roos die twee mensen zal kunnen betoveren, Nimmer meer een serenade aan het verlegen balkon, Geen woorden meer die romantiek zullen ontketenen aan de horizon, Nimmer meer de kracht van het eindeloze verlangen van een individu, Immer verloren in de tijd van nu... |
Sinterklaas is voorbij, en het loopt echt niet, vind ik. :bloos:
|
bla bla bla
|
17 jaar en dan al verbitterd, het is toch wat.
|
ik heb er eigenlijk nie echt problemen mee...
k zou wel es graag een liefdesbrief krijgn ofz, maar dat loet ook niet persé! ieder tijd heeft zijn eigen voordelen... |
Citaat:
|
Ik mis ook echte liefde... :(
Altijd Zweedse modellen in de jacuzzi, wat champagne en zweepjes, wordt ook vervelend. (n) |
Als je cliche's wilt gebruiken zet ze dan op zijn minst op de goede plaats in je zin, 'aan het verlegen balkon' klinkt niet poëtisch en slaat natuurlijk nergens op.
|
Citaat:
|
Klein liedje
Klein liedje Klein liedje voor jou Klein liedje Klein liedje Omdat ik van je hou |
Citaat:
dit zou ik bv wel lief vinden :) |
Liefde is een illusie bedoeld om ons aan te zetten tot reproductie.
|
Citaat:
Ofzo. :p (ben in een lame bui) Ik vind het overigens wel cool dat de eerste post gemaakt is door een jongen met de naam Metal-hoofd (y) Dat is wel grappig (en ook wel lief hoor;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tip tap top,
de liefde gaat niet op |
Liefde is mooi,
Liefde is fijn Liefde is klote Liefde doet pijn! :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn mening over de liefde van nu? Deze tijd heeft zijn voor en nadelen:) Soms vind ik het wel onromantisch...dan verlang ik naar Romeo die op een dag onder mijn balkon een serenade brengt, of dat zomaar ineens er een hele lange liefdesbrief in mijn brievenbus ligt die over meer gevoelens gaat dan "ik hou van je, ik mis je, bladiebladiebla",geschreven met ganzenveer gedoopt in inkt. Kennelijk zijn dat soort dingen door de komst van sms en telefoon en email uitgestorven. Maar hoe leuk zou het zijn als er een knappe man mij kwam verrassen zomaar uit het niets :o Maar ja dan zouden we ook niet naar de bios kunnen en om nou ons hele leven alleen maar in elkaars ogen te kijken zou ook snel gaan vervelen:) |
Citaat:
Toen speelde je een liedje onder haar balkon. Vervolgens gooide zij een voorwerp naar beneden. Stelde ze het op prijs, dan lachte ze vrolijk naar je en mocht je dat voorwerp (een - niet gebruikte - zakdoek bijvoorbeeld) naar boven brengen. Stelde ze het niet op prijs, dan was het voorwerp een bloempot en keek ze chagerijnig naar beneden. Hoe dan ook, het was iig duidelijk. Tegenwoordig neem je haar mee naar de bioscoop of een restaurant. Je date nog een paar keer, misschien beland je zelfs met elkaar in bed. Maar een paar dagen later loopt ze met iemand anders door de stad, hand in hand. Je eerste neiging om die andere kerel pijnlijk duidelijk te maken dat hij met zn poten van jouw wijf af moet blijven, moet je onderdrukken, want dat wordt vast niet op prijs gesteld. Vroeger kon je tenminste nog met grof geweld je meisje terug veroveren. Een paar dagen later krijg je weer lief berichtje van het meisje, en dan weet je al helemaal niet meer hoe het zit. Nee, vroeger was alels veel beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee wat ik met dit topic aanmoet, maar je klinkt erg triest en verbitterd, misschien moet jij je idealen maar eens bijstellen :p
|
De maatschappij is gewoon te verneukt. Jongeren laten zich gemakkelijk aanmaken en uitmaken (met of zonder sex) en van echte liefde blijft er alleen over bij de verstandige mensen (dat wil niet zeggen dat het daarbij altijd perfect blijft).
Ik heb gewoon gevoel dat voor sommige mensen niet lukken omdat de andere mensen neit aanvaarden. Oudere jongens (18 - 24j) die omgaan met jonge meisjes worden al uitgescholden voor pedofielen of wat dan ook. Ouders gaan niet akkoord en daardoor gaan de relatie kapot. Mensen die iets bekostooft hebben en bestraft worden vind ik goed maar ondertussen worden wij (mensen met goeie bedoelingen) wel de dupe ervan. We mogen alcoholo en bedrog ook niet vergeten maar daarover gaan we geen tekst maken omdat iedereen het wel weet hoe dat zit. Van echte liefde is er wel sprake van maar heel erg minder dan in het verleden... Blacksummers |
Citaat:
En als ik hem na een aantal dates niet leuk genoeg vind en met iemand anders ga daten, is ie helemaal onbenullig als hij die nieuwe gozer dan in elkaar gaat timmeren. Maar waarom ik uberhaupt met zo'n knul zou daten, weet ik al niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat zowel ontrouwe jongens, als meisjes bestaan... |
Citaat:
|
Citaat:
zijn er dan geen meisjes die hun lief bedriegen mss? of omgekeerd |
Met m'n penis in mijn hand, neuk ik het heel het vaderland!
|
Citaat:
|
Citaat:
Steek je snikkel zonder rubber in een hetero of een poot. Er is leven, er is leven na de dood. [/rapbattle] |
'Jawel, positief denken. NIET BIJ DE PAKKEN NEER GAAN ZITTEN. schoot er toen opeens door mijn hoofd.
Hans Teeuwen - Dat Dan Weer Wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |