![]() |
300!! Dit kan nog weleens een echte kaskraker worden.
Mensen kijken deze trailer en geniet, want genieten zal je:
http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/ Visueel top notch, bijna artestiek. Nu nog hopen dat het verhaal goed is, dan kan het bijna niet fout gaan. Op de officiele website staat trouwens een nog langere theatrical trailer: http://300themovie.warnerbros.com/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou nou. Ik ben wel benieuwd, wat ik er al van gezien heb lijkt het alsof ze de comic bijna frame voor frame hebben nagemaakt
|
Citaat:
|
was al een topic over. maar de trailer ziet er idd spectaculair uit.
|
Citaat:
En je LOTR vergelijking is vrij lam, er zijn betere boekverfilmingen. |
Citaat:
Ik snap trouwens niet wat je bedoelt met 'bijna artistiek'. |
Citaat:
Dat Lord of the rings geen comic is doet er niet toe in mijn bedoeling, ik wou aangeven dat (naar mijn mening) boeken mooi kunnen worden verfilmd, zelfs als men aardig trouw is aan het verhaal. |
Citaat:
- Comic is dus geen boek. plaatjes (beeld) tegenover tekst ("inhoud"). 300 zal geheid een gave film zijn die filmtechnisch in orde is maar ik betwijfel of het bij het lijstje Spartacus/Gladiator past. Een leuke comicverfilming, net als X-men deeltje 2. *waarbij ik bij Sin City Rodriguez net wat meer flair en eigen invulling toe speel dan (wat ik van 300 weet) Snyder's 300. Maar wie weet :) |
ohja en Nine Inch Nails voor in de trailer :cool: (y)
|
Hm, visueel wel interessant, maar qua verhaal en acteerwerk lijkt het me vrij standaard.
En ook al staan Frank Miller's comics bol van stilistische beelden en personages, denk ik dat de gemaakte, cleane look de film een beetje tegen gaat werken. |
Citaat:
|
Ik had er wat over geleze. Hij schijnt wel goed te zijn.
|
Citaat:
|
Beelden zien er zeker spectaculair uit. Alleen daarom wil ik hem in de bioscoop zien. Maar het verhaal lijkt me, zoals eerder gezegd, een beetje standaard.
|
Crappy acteerwerk, maar het ziet er fantastisch uit. NINsels! Deze ga ik in de bioscoop zien, wat ik je brom.
|
Citaat:
|
Niks uitzondering, dat onderscheid is er gewoon. Comics/Graphic Novels zijn een ander sub-medium.
|
Citaat:
|
Lena Headey <3
|
Lijkt me wel gaaf ja/
|
Die trailer ziet er echt heel cool uit. Muziek van Nine Inch Nails. (y) De comics van Frank Miller vind ik ook erg goed, dus ik wil die film wel zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
mwahahahahahah, vooral! Ik denk niet dat het bedoeling is om met deze film een realistisch/correct beeld te scheppen over het oude Sparta/De slag bij Thermopylae. Toch niet zoals bij Troy/Alexander, wat films zijn die ik meer catogeriseer in: 'poging tot documentaire'. The 300 lijk ik eerder te catogeriseren in de film: 'WOW special effects' Ondanks ze mijn tattoo hebben gebruik als Spartaans wapenembleem :cool: Maar mss ben ik wel fout, we zullen wel zien als die uitkomt! |
Nou ja, ik bedoel dan vind je een verhaal van de vroege oudheid standaard, wat het toen uiteraard niet was.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: |
Een remake van Leonidas en zijn 300 spartanen....kan nog wel eens wat worden :)
|
Citaat:
|
niet echt boeiend ofzo
|
Lees er wat matige recensies over. Schijnbaar is het nogal style-over-substance en is alles in slowmotion op de dialoogscenes na. Ben benieuwd.
|
Ik ben erg benieuwd omdat ik nu een college volg over Sparta.
|
upje, leuke, vermakelijke film. Het ziet er allemaal erg tof uit, het is volledig over de top. Maar positief. (y)
|
Citaat:
normaal (vaak) zie je bij een grote vechtscene 2 groepen op elkaar afrennen en dan zie je wat armen in de lucht zwaaien en mesnen schreeuwen en dan moet je maar aannemen dat er gevochten werd. hier zag je echt duidelijk wat er precies gebeurde in het gevecht. goed voorbeeld hiervan is de 1e echt grote veldslag, dat stuk dat je king leonidas van de zijkant ziet en hem in slowmotion al die mannetjes ziet afslachten.. echt super gefilmt gewoon conclusie: historisch niet helemaal correct maar fuck dat, gewoon een heftige film, boeiend verhaal, vette actie, toffe acteurs (geen hollywood supersterren (y) ) 8.5/10 |
Citaat:
Een beetje teleurgesteld ben ik wel. |
het is al een echte kaskraker, 70 miljoen in het eerste weekend schijnt bijzonder te zijn voor maart.
hij viel me niet erg tegen omdat ik mijn verwachtingen al wat had aangepast na bepaald commentaar, maar op een gegeven moment werd al het gehak me wel wat teveel. |
Komende zaterdag ga ik 'em zien :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is gewoon vet. (y)
Ik ging ook alleen om de gevechten er heen. |
Citaat:
De film had prima zonder gekund. |
Ik ga er volgend weekend wel heen denk ik:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had liever een realistische verfilming van deze slag :(
Maar goed, ik ga hem nog wel bekijken in de bios en hij lijkt mij aardig goed. |
'300', net als 'Sin City', is, was en zal nooit een comic zijn!
Net als 'Tristan und Isolde' geen opperette is! The 300 Spartans is nu op TV. Het blijft natuurlijk de vraag hoe 'realistisch' dit verhaal is. :p |
|
Vond hem erg tegenvallen... eigenlijk zowel wat betreft substance als style :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |