![]() |
haar geverfd en is mislukt!
ik heb een probleem, ik heb m'n haar zaterdag geverfd en op het pakje stond donkerbruin, omdat ik van mezelf al best donker bruin haar had, is het zwart geworden! dit was niet mijn bedoeling, ik wou een paar tinten donkerder, maar niet zwart! het is echt helemaal niet mooi en ik wil het eruit hebben, maar hoe moet ik dat doen? hebben jullie tips? ik ga na de kerst naar de kapper, denken jullie dat die mij zo snel kan helpen, heb het zaterdag geverfd?
|
De kapper zal je vast wel kunnen helpen. Voor nu kun je proberen je haren een paar keer met anti-roos shampoo te wassen. Soms wordt het daar een paar tinten lichter van.
|
agressieve shampoo kan het inderdaad bleken. En verder zul je het een paar tinten moeten laten bleken bij de kapper om een mooi resultaat te krijgen.
|
Veel zwemmen in het zwembad wil ook nog wel eens helpen (chloor is funest voor je kleuring). En veel in de zon lopen, maarja daar is het de tijd van het jaar niet echt voor
|
Ontkleuren. Dan kan je het alsnog kleuren met iets anders daarna.
Dat moeten chinezen enzo ook altijd...willen ze iets anders dan zwart. toch? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou er niet mee zwemmen,kans dat het iets oranje uitslaat. Wel anti-roos shampoo gebruiken (bij mij werkte head&shoulders zeer goed)
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |