![]() |
het nieuwe wat heb je [Nieuw] topic
-een zwarte sweater.
-halters. |
teveel om op te noemen (gister kerst gevierd dusjaaa)
maar het grootste kado was toch wel de combi magnetron voor op mn kamer (Y) |
een fles port gekregen voor kerst
|
Een vredeswens. Dat heb ik weer :(
|
zwarte leren schoenen
nieuw ondergoed |
- digitale camera, samsung digimax S500
- pokerset - badschuim - scrub - de oor (het blad) en er ligt nog meer onder de boom(y) |
Kerstdiner :eek: (y)
|
Citaat:
|
kerstfrustratie en een laat verjaardagskado.
|
oerlelijke oorbellen die broerlief voor me heeft gekocht omdat een winkelmiep die had aanbevolen :|
|
veel wijn. en dat is te merken(Y)
|
Citaat:
|
Sowieso veel wijn, wijn is goed!
Stapels cadeaus. - Stephen King verzamelboek The Green Mile (stiekem heb ik die al allemaal, maar dat zeg je natuurlijk niet) - DVD Cars (kan me niet herinneren daarom gevraagd te hebben, maar hij schijnt leuk te zijn) - Parfum (naam vergeten) - Spiegel in stijl van mijn kamer - prullenbak in stijl van mijn kamer - sjaals en handschoenen - rubberlaarzen, zwart met witte stippen, ideaal voor de festivals - dubbelDVD van Constantine - DVD van The Corpse Bride - Cd van Moby en RHCP - theelichthouders - Kruimeltjepet - boek van Van Gogh - boek van Picasso - boek over het maken van Cocktails - vogelslinger - vastdatikeenheleboelvergeet\ - en een Tomtom Go910 (gadgets!!! een gevecht om het uit de handen van pa te houden!) |
horloge
fotolijstje 50 euro voor kerst, terwijl we er eigenlijk niet aan doen (y) |
Citaat:
:( |
oehja die zijn idd erg lelijk
entertainmentbon (want een cdbon bestaat niet meer volgens mijn oma :confused: ) van vijftien euro |
Citaat:
|
Citaat:
alleen, 15 euro is dan niet al te veel heh |
Citaat:
gelukkig maakte het damien rice kaartje veel goed :cool: |
Citaat:
aanvulling die ik me herinner: - ketting - 2 matten - portfolio voor mijn tekeningen |
Niet voor kerst want ik ben niet thuis maar dus maar lief geweest voor mezelf.
een paar zwarte pumps en een top van vila voor kerst/o&n |
- legend of zelda: twilight princess voor de Wii
- Boek: De duivel draagt Prada. - Armani - Remixx (50 ml, eau de parfum) |
Die Leiden des jungen Werther.
Amerika (Kafka). Boekenbon. Burning From the Inside op cd. en MARKEERSTIFTEN :))) |
voor kerst gekregen:
-70-210 lens voor mn camera -groene tafellamp -lege cd's -lege dvd's -3dvdbox met lock stock & two smoking barrels, snatch en layer cake -'camera-cleaning-set' -sokken |
Citaat:
- fifa manager 07 |
Mijn tweede kerstcadeau ooit: doos van Ici Paris met 8 parfumsamples en een cadeaubon waarmee je een flesje parfum van één van die samples kan kopen.
|
Citaat:
|
-veel geld, awesome awesome.
-een officiele uitnodiging in briefvorm om een dagje te gaan shoppen op papa's kosten. -een dickens boek want ik woon aan de dickenslaan harhar. -burberry brit, awesome want die was op. -extra geheugen voor m'n macbook wat er meteen even in is gezet. -een kortings of tegoedbon van de apple winkel. -een scheurkalender met een kort verhaal voor elke dag! kerst (y) |
Citaat:
|
eastpak
nike vest batterijlader |
iPod nano (y)
|
20e van mn oma gehad en die gaat mooi mn spaarpot in
|
H&M bon van een 10tje
|
Bureaustoel
Kettinkje Oorbellen Armbandjes Nijntje-sokken Puzzelboekje Jan Jans en de kinderen stripboek |
gekregen uit nederland
- zak drop - 3 pakken stroopwafels - oliebollenmix + poedersuiker - shirtje h&m - happinez tijdschrift - sjaal - komt een vrouw bij de dokter - volkskrant - pakje luckies yess |
10 euro nieuwjaarsgeld van m'n oma. aah <3
lekker warme zwarte trui. |
- Feist - Let It Die.
- Damien Rice - 0. - Kaartje voor Burger's Zoo/Safari/Bush/Desert/Ocean/Mangrove. |
thermos van sigg voor lekker thee mee te kunnen nemen
|
12 saucijzen
2 potten jonge kapucijners 1 grote blauwe strippenkaart 1 pakje marlboro normaal (y) |
Tennisoutfit :p
|
kadootjes voor mijn moeder
ein-de-lijk grijze beenwarmers <3 wodka |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Een prullenbak en een afwasteiltje (y)
|
een halve liter snow fairy en een blokje jungle van Lush <3
|
Een matras en de daarbij behorende benodigheden.
Aansteker en 3 gram white widow en een grammetje red libanon. |
- givenchy au de toilette
- mn backpack van 75 liter voor down under(y) - een mooie topje voor oud&nieuw van vanilia - een pokerset:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
- voorleesboek van Jubelientje
- mooie rode hanger met ketting - DVD van de Lama's - wierook - luchtje (gister met vriend en pa en ma kerst gevierd :D ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |