![]() |
Wat doe jij met een miljoen?
... Je wint de loterij. Dus vertel ons; Wat ga je ermee doen? :p
|
Rondstrooien bij mensen/dieren die het nodig hebben, meer niet.
|
Opmaken door extreem egoistisch overbodig luxe dingen voor mezelf te kopen.
|
Citaat:
|
500.000 zou ik apart houden
150.000 aan dichte familie 100.000 aan verre familie (in turkije) en eventueel vrienden 125.000 aan mn ouders 25.000 aan goede doelen |
ik zou wel een aanzienlijk deel weggeven denk ik
Ik vind eigenlijk wel dat je moet werken voor je geld... |
Citaat:
|
800.000 op de bank zetten voor rente.
100.000 naar mn ouders en daarna de rente ook, 50.000 naar vrienden en van de overige 50.000 mezelf verwennen, leuke kleding, vakantie, dure studie enzo. Veel leuke dingen doen iig. |
Citaat:
|
4 marshall fullstack Mk2 JMP 2203
2 triple recto's les pauls, stuk of 10 paar strats, tele's, gretsches, en nog wel wat meuk. van de andere 300,000 euro die overblijft: huisje. |
Ga nooit meer een flikker doen :D
100.000 naarm ijn broer en zijn vriendin Schulden van mijn ouders aflossen (huis auto etc.) En wat er over blijft gaan sparen :cool: |
alles op de bank zetten.
Verder blijf ik gewoon leven zoals ik leef met een baantje enzo... de rest houd ik achter de hand voor als het opeens nodig blijkt te zijn. Met de rente kan ik natuurlijk wel af en toe wat leuks doen. |
leuk appartementje kopen en inrichten
nieuw leuk autootje kopen studieschuld aflossen sparen (y) ohja en een deel aan mijn broer geven denk ik :o |
Een huis kopen, dat inrichten, en een deel op m'n spaarrekening. Ik ben niet zo schijnheilig te zeggen dat ik het aan goede doelen zou geven.
|
dames kopen :p
|
Citaat:
|
Heb ik nooit over nagedacht, omdat ik te veel mathematische competentie bezit om mee te doen aan een loterij.
|
had je tien miljoen
wat zou jij dan doen een feestje bouwen en je geld opdoen ik kocht liters limonade honderd kilo chocolade om aan iedereen uit te delen samson <3 nou eh, een deel oppervlakkigheid (winkelen dus), een huis bouwen naar smaak van vriend en mezelf, deel wegschenken aan iedereen die het verdient (naar mijn bescheiden mening dan) en een deel apart houden zodat mijn kinders het goed hebben (jaja). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik ooit een loterij zal winnen, want aan dat onzin doe ik niet mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Studie betalen, een reis maken, een huis kopen en inrichten, een gedeelte aan vrienden, familie en goede doelen schenken.
En wat overblijft spaar ik :o Ik zie mezelf ook niet als een of andere wereldverbeteraar ofzo, maar ik vind het niet erg om een deel van het geld weg te geven. Als ik het zelf dan toch al zo veel heb, en ik weet dat andere het veel harder nodig hebben. |
Citaat:
|
huis kopen (y) (à 300.000?)
vanaf nu studie zelf betalen, spreekt vanzelf (à 6.000) Uit eten met vrienden, uit eten met familie, lekker mensen chic trakteren (à 4.000) Eens kijken hoeveel ik in een dag er doorheen kan jagen met winkelen. (lijkt me sterk dat ik boven de 2.500 uit kom) Dan hou ik dus nog 665.000 over. Wat schenkingen aan goede doelen en ik zit op 600.000. Dat mag dan wel op m'n spaarrekening. edit: oh een auto wil ik ook wel, meteen goede motivatie om m'n rijbewijs te gaan halen. Liefst een compacte auto met hybride motor. Die bestaat nog neit (toyota prius is een enorm bakbeest) maar de kans dat zo'n auto op de markt komt binnen 2 jaar, is honderdduizend keer zo groot als de kans dat ik de loterij win binnen 2 jaar (al was het alleen maar omdat ik zelden mee speel in een loterij), dus ik vind dat ik best mag doen alsof die dan wel bestaat. Dus daar gaat dan ook nog 30.000 naar toe. |
Een huis in het buitenland kopen om te overwinteren, veel op vakantie gaan en reizen, op spaarrekening en er gaat ook nog iets naar de kindertjes in afrika.
|
Eva Longoria een bezoekje brengen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wapens kopen, een bende oprichten en banken overvallen ;)
|
500.000 voor nuttige dingen (studie, auto, woning e.d.)
250.000 naar familie 150.000 aan mezelf (luxe, ik wil luxe!) 100.000 naar een goed doel |
fuck goede doelen, ik zou het fijn zelf houden
|
Aan de ene kant zou ik heel graag heel veel willen reizen, van alles van de wereld zien, aan de andere kant zou ik het ook langs alle kanten weg willen geven.
|
ontwikkelingsprojecten, reizen, mn familie een deel.
en ik denk dat ik wel een keer extreem ga shoppen in parijs ofzo maar dat gaat snel vervelen. |
Ik zou:
edit: :o |
Ik zou een paar huizen kopen en ze voor woekerprijzen verhuren (met uitzondering van het huis waarin ik dan ga wonen) en leven van de huuropbrengsten.
|
Citaat:
|
Op m'n rekening zetten. :confused:
|
Citaat:
|
pokeren :cool:
|
Citaat:
|
Paaldanseressen kopen, nooit meer goldfarmen en rentenieren natuurlijk.
|
neuken en meilgheid in een zakje stoppen whahahaha :D
|
Citaat:
|
Citaat:
M F G :') |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |