![]() |
Bulgarije en Roemenië wegwezen!
WAT IK NOU zo fuc** belachelijk vind is dat Roemenië en Bulgarije bij de EU mogen :mad: :mad: :mad: .
Ze spiegelen alles mooier voor dan het is:(. Een grote fout! |
en daarom heet je duiveltje?
|
Nee, Montenegro is fijn. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Wat een mooie kerstgedachte! :)
|
Ik zie Roemenie en Bulgarije als aanwinsten voor Europa :) Als Turkije er ooit zou bij komen...dat is dan weer wat anders
|
Ik ben, mits de landen voldoen aan alle gestelde eisen, voor uitbreiding. Maar ik ben tegen duizenden polen, bulgaren en roemeniërs die hier, zonder gezin, duizenden nederlandse werknemers in de WW en bijstand kukelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nederland heeft een zeer problematisch tekort aan vakmensen en een overschot aan werklozen die nooit een vak geleerd hebben en nou is er een grote groep gedisciplineerde opgeleide vakmensen die wij heel goed kunnen gebruiken. (y) |
Uitbreiding is zeker belangrijk! En ik beschouw Roemenen en bulgaren als leden van 'ons volk'. Waarom weet ik ook niet :p
|
De gehele Balkan mag wél bij de EU, hè? Daar is gelukkig helemaal geen corruptie of criminaliteit of extremistisch nationalisme. :)
Oeps, wacht... |
Citaat:
|
Als Europa een goede concurrentiepositie wil houden in de wereld moet het zich verenigen. Geen enkel land in Europa kan individueel op tegen de VS of China.
We hebben dus ook de Bulgaren en de Roemenen nodig. Hun binnenlandse problemen kunnen ze niet zelf op middellange termijn oplossen. Maar in die periode hebben wij deze landen (en andere oosbloklanden) nodig voor een sterk Europa. Misschien is het dan verstandiger om ze te steunen in hun vooruitgang en deze ook versnellen dan gewoon af te wachten totdat ze hun problemen zelf misschien (ooit) eens oplossen. Onze hulp kan veel denk ik veel beter via de EU geschieden. |
Het is wel leuk geweest nu. Ik ben fel voorstander van uitbreiding, maar nu de EU geen houvast heeft in de huidige lidstaten, lijkt me nog een ronde uitbreiding onverstandig. Pauze. Even rust. Consolideren.
Zie de issues die T_ID opbrengt + het Grondwettelijk Verdrag. |
En als het gaat om werknemers: die Polen staan te springen hier in de gezondheidszorg aan de slag te gaan. Laat ze, ik zie van dichtbij hoe ouderen verpauperen in "verzorgingstehuizen".
|
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mogen ze bij de EU, mits ze aan de voorwaarden voldoen. |
Wat is dit nou weer voor shittopic? Een eis die aan elk topic gesteld wordt is originaliteit, en daarnaast is het mooi dat er ook nog een prikkelende openingsvraag of -stelling wordt geponeerd. Geen van dat is hier aanwezig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |