![]() |
Project Runaway/Catwalk
Topmodel Heidi Klum is vanaf dinsdag 2 januari wekelijks om 22.30 uur te zien in het programma Project Catwalk bij RTL 5. In dit programma krijgen getalenteerde modeont- werpers de unieke kans om hun creaties in de spotlights van de fashion industry in New York te krijgen en op veel pagina’s van het toonaangevende modeblad Elle Magazine naamsbekendheid te verwerven. Om zover te komen, moeten ze een creatieve strijd met elkaar aangaan en een serie uitdagingen tot een overweldigend einde weten te brengen.
Uiteindelijk zal één van hen eager en getalenteerd genoeg blijken om zich top fashion designer te mogen noemen. In de eerste dubbele aflevering van Project Catwalk, op dinsdag 2 januari tussen 22.30 en 00.30 uur bij RTL 5, verzamelen de topdesigners in wording zich in de hoofdstad van de wereld, New York. Hun eerste uitdaging blijkt een pittige: ontwerp een jurk met materialen die in een reguliere supermarkt verkrijgbaar zijn. Daarna moeten ze een creatie fabriceren die uiting geeft aan het thema jaloezie. bron: www.mediacourant.nl |
zag het gister op reclame ja :) ga het mss volgen :p
|
Super progamma dit (y)
Ga het zeker weer kijken al heb ik het al 3 keer gezien, en kan niet wachten op seizoen 4 :D |
Citaat:
|
geweldig programma! ik heb het begin al 1 ker gezien in amerika en daar was een kerel (santorini oid) en die maakte zulke fucking mooie jurken..
dus ik hoop dat het dat seizoen is :o ik ga iig kijken. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah dat klopt, maar hij was super met ze creaties
|
Citaat:
On-topic, Ik vind het een leuk programma, ik heb een paar afleveringen van het eerste seizoen in Denemarken gezien. Ik ga niet de moeite nemen om te downloaden, maar als het op TV komt kijk ik het wel. |
Zag net de reclame, lijkt me idd wel leuk (y)
|
Citaat:
ik wil zijn jurken hebben <33333 |
Citaat:
|
Citaat:
Aangezien je in engeland het progamma project catwalk hebt. Runaway betekent weggelopen :) Het progamma heet gewoon project runway maar was eerst gereleased onder runaway iemand kon niet spellen op de eindredactie :) |
Weet iemand of het ook herhaald gaat worden? Moet de volgende dag heel vroeg op namelijk. :o
|
Vanavond is het ook een dubbele afgeving zoals gisteren ANTM geloof ik. Ben benieuwd.
|
was leuk :)
|
Austin (y) (y) :D
|
http://www.tvsquad.com/images/2005/0...mp_austin2.jpg
Even plaatje. Ik dacht dat ze die tegenwoordig alleen nog maar maakten in tekenfilms. |
Blijft leuk vooral austin en jai (y)
|
leuk wel (Y)
|
kut gemist :(
|
die Austin is eng..
|
Was leuk ^-^
Het gaat lekker vlot, geen dramatische lange pauzes en bijdingetjes, alleen de opdrachten, de deadlines en de beoordelingen. |
ik vind het leuk :cool:
|
Citaat:
|
Lijkt me leuk, maar ik volg echt alweer veel te veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het een leuke serie
|
Yep, zeker leuk (y) Weer iets nieuws om te volgen :P
|
Citaat:
Toevallig was ik even aan het zappen, maar het was erg leuk. Dat model dat te laat kwam. 'Ja normaal maakt mijn moeder me wakker, maar ze was er niet.' :o |
Ik kwam er toevallig langs, en het was best tof (Y)
Ga het denk ik wel kijken, maar blijf er niet voor thuis. |
Leeuk!! Nieuwe verslaving erbij. :o Enige jammere aan de show vind ik dat ze niet zoals bij ANTM echt commentaar/opmerkingen geven over elk persoon.
Austin is mijn favoriet tot nu toe. (y) |
Hmm ik heb de eerste aflevering gemist, dacht dat het aanstaande dinsdag zou beginnen :(
Kan ik het nog ergens terug zien? :bloos: |
Oh, dat seizoen is hier al op tv geweest :)
En het volgende ook al :) Zalig programma :) |
Jaaa heerlijk! :D
Alleen kan ik het niet gaan volgen waarschijnlijk, dus idd, waar terug te zien? (youtube volgens mij niet...?) |
hmm nee ik kan op youtube ook niets vinden :S
|
Ik had het gedownload. :o
|
Ik blijf met aan de extra a in de TT irriteren :o
|
Op YouTube kun je wel de Engelse versie vinden, die is ook erg leuk (y)
Het heet daar ook Project Catwalk |
ik heb het hele seizoen gedownload omdat ik het ook niet kan volgen
en binnen 1 week afgekeken:D echt een hele toffe serie |
Me leek er in het begin niks aan, maar ik vind het erg leuk!!
|
Citaat:
|
Terecht dat Wendy gewonnen heeft deze keer, dat was absoluut de mooiste en meest draagbare. Het is ook terecht dat Starr eruit is. Ik vond de jurk van Robert minder mooi maar Starr heeft iedere keer de plank mis geslagen.
Hoewel de creatie van Austin wat saai is en de stofkeuze wat minder, vond ik het wel een mooie jurk. |
Citaat:
|
Ik vind het niet terecht dat Wendy heeft gewonnen. Zij had de meest simpele, en on-originele jurk van allemaal, en dan wint zij?? Zulke jurken zie je zo'n beetje in elke winkel hangen. Ik vond de meeste jurken gister mooi, behalve die van Starr en Robert.
& Austin blijft mijn favoriet. |
Dat rozenjurkje was leeeuk <3
|
Citaat:
|
www.torrentz.com
www.torrentspy.com eerst een torrentprogramma downloaden, ik raad je azureus aan. zoek je via die websites 'project runway season 1' en je hebt hem binnen 2/3 dagen helemaal. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |