![]() |
pelican + these arms are snakes / 0804 / patronaat
PELICAN(USA)
+ THESE ARMS ARE SNAKES (USA | JADE TREE) Zo. 8 april 2007 Kleine Zaal Prijs € 12,50 Open 20.00 u Aanvang 20.30 u tof. |
te ver weg voor die prijs dus helas.
|
ik denk dat het wel waarschijnlijk is dat ze ook in wat andere tenten nog spelen, maar daar heb ik verder geen info over.
|
iig interessant genoeg om in de gaten te houden (Y).
|
overigens ken ik these arms are snakes alleen nog maar van naam. is dat wat?
|
tja het is zo'n band waar ik zelf weinig mee kan en waar anderen weer bij zweren. Beetje in het Blood Brothers straatje waar ik dus weinig mee heb.
http://www.myspace.com/thesearmsaresnakes |
Citaat:
|
voor Pelican wil ik wel aanwezig zijn, die andere band ken ik niet.
Pelican zie ik alleen al op Roadburn, twijfelgevalletje dus |
Citaat:
|
ik ben niet echt bekend met pelican, wat is dat precies ?
|
|
These arms are snakes zijn wel leuk
Pelican is ook leuk conclusie: ik ben hier waarschijnlijk wel bij. |
siked!!
TAAS heerlijke band hoop dat er heel wat shows geplanned staan voor nederland. |
Beetje duur. Zie pelican op roadburn.
|
These Arms Are Snakes is gaaf. o.a de bassist van Botch huist in die band. Muzikaal niet te vergelijken, maar wel even eigenzinnig.
Post-hardcore met een dikke post-punk, wave en andere ongein rand. Oxeneers was al briljant en de nieuwe plaat Easter ook. De split met Harkonen (helaas overleden die band) 'like a virgin' mag ook zeker gehoord worden. |
Citaat:
haarlem is me te ver weg, kan nog nergens vinden of ze ms nog wat dichterbij komen, in dat geval ben ik er wel. |
Citaat:
|
opzich lijkt me dit best een leuke show, maar haarlem is niet om de hoek..
|
Pelican idd op Roadburn. Alleen op de australasia tour gezien voor een halflege extase. Goed bandje. "Nieuwe" plaat niet echt geluisterd though....
|
Op een zondag? (N)
Pelican ken ik totaal niet, maar these arms are snakes zijn erg tof. Als ze doordeweeks nog ergens spelen dan ga ik eerder daarnaartoe dan naar haarlem. |
ja ik zit ook even te wachten op meerdere dates hoewel haarlem nog wel te doen is want ach, wat is nou drie uurtjes rijden.
|
nog geen andere data bekend
|
er staat een concertregistratie van These arms are snakes op fabchannel.com voor degene die interesse hebben hoe zij live klinken; ik schrok er zelf behoorlijk van
|
bewijst maar weer dat fabchannel.com een kutsite is
|
Citaat:
Dat was erg gaaf toen (Y) Heb het verder niet op die site gezien though. |
Citaat:
Citaat:
Verder eh, weet ik nog niet of ik ga. Ik wil wel maar ik wil niet alleen en 8 april is nog ver weg. |
Oh vet. Even in de agenda zetten.
|
Citaat:
|
beide bands spelen ook in antwerpen zag ik op de pelican site.
ben waarschijnlijk toch aanwezig bij de show in haarlem. |
De show van These Arms Are Snakes in Tilburg is afgelast.
En dit is de enige Nederlandse show van Pelican naast het Roadburn festival. Dus er zullen geen andere mogelijkheden zijn om deze bands te zien voor de zomer. |
het was vet.
these arms are snakes vond ik vooral muzikaal heel erg tof, zang kon me iets minder boeien. pelican was gewoon weer erg vet. |
Citaat:
|
Ja was vet idd. Alleen vond ik Pelican een beetje saai..
|
these arms are snakes was erg cool. energieke show en ze rockten zó hard. en pelican, ik weet het niet, ze doen steeds iets mafs, of iets net niet waardoor ik het net niet gaaf vind.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |