![]() |
Vraagje over pc
Ik zag deze aanbieding op marktplaats staan:
Beter dan deze aanbieding kunnen we niet maken! Behuizing: Super mooi X-blade behuizing met Xenon verlichting en doorzichtige zijkant. Met een 400 Watt stille voeding! Mobo: ASUS A8V-VM Socket 939 met PCI-express 2x PCI 2000FSB Processor: AMD Athlon 64bits 3800+ 1000FSB+koeler Geheugen: 1024 MB DDR-400 A-merk (PC-3200) Harddisk: 320 GB S-ATA2 Western Digital/Maxtor Drive: DVD-brander +&- 18 speed Dual Layer High speed Video: ATI Radeon X1300HM 512MB, TV-out en DVI. Audio: 5.1 Home Cinema 6-kanaals Dolby digital audio! Internet: 10/100 Mbit LAN Ethernetkaart voor snel internetten Extra’s: 6x USB 2.0 waarvan 2x aan de voorkant, 2x PCI, PCI-expr. Garantie: U krijgt 1 jaar volledige garantie op deze pc Levertijd: Deze pc is direct leverbaar uit eigen voorraad! Prijs: Deze pc kost € 569,- incl. 19% BTW Denken jullie dat dit wat is. Ik wil een pc die geschikt is om de laatste games op te spelen , en die goed 3d applicaties kan draaien. Denken jullie dat dit systeem snel genoeg hier voor is. Ik heb momenteel een pentium 4 /3.0ghz, /1024mb ram geheugen met een intel grafische kaart. Weten jullie of deze computer sneller is of minder snel? |
Het is een S939 systeem ofwel een verouderd platform.
http://www.hardocp.com/news.html?new...xobmV3cywsLDE= Als je al zo'n relatief snel systeem hebt is IMO de enige logische keuze een C2D met 2 Gig ram. |
Mwah. Die videokaart is echt kaas, daar hoef je niet veel van te verwachten. De processor is op zich goed, maar bij de Intel Core 2 Duo krijg je veel meer waar voor je geld.
Wat is je budget? Als je je budget iets verhoogd naar bijvoorbeeld acht- of negenhonderd euro kun je een mooi systeempje kopen met een Core 2 Duo E6400, bijvoorbeeld een 7600GT en 2 gig ram. Volgens mij heb je dan veel meer waar voor je geld als dat je dit systeem zou kopen. Grote kans dat je hiervan (in ieder geval de videokaart) binnen een jaar alweer moet vervangen. |
Citaat:
|
dat wordt ongeveer hetzelfde antwoord als de bovenstaande, voor dat budget is het nauwelijks mogelijk een high-end game systeem samen te stellen..
|
Tsja, marktplaats he.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |