![]() |
De aandacht trekken van het andere geslacht
ik vroeg mij af hoe het ander geslacht denkt aandacht te vinden bij het ander...
ik ben echt benieuwd!! :D mss kunnen we elkaar dan tips geven over hoe wel of hoe niet?! :) ik begin: ik denk dat je jongens hun andacht trekt door ze te negeren :p |
Ik zou persoonlijk de topictitel veranderen in:
De aandacht trekken van het andere geslacht. Maar goed, wat doe jij om aandacht te trekken? |
Voila :D
wel ja ik doe niet bepaald iets hoor... ik ben gwn echt benieuwd :p |
Ik weet niet of ik het wel helemaal goed begrijp, maar meestal spreek ik iemand gewoon aan.
En ik heb echt totaal geen interesse in een meisje dat mij negeert, het zou mij ook niet opvallen ofzo. :confused: |
waarom wordt dat dan steeds gezegd? :confused:
en wij het maar geloven... :bloos: |
Citaat:
door iemand te negeren zeg je dat je hem niet ziet staan eigenlijk. Maargoed, je bent 14. |
Citaat:
|
Ik hoor tegenwoordig van de meeste mensen dat zij het veel leuker vinden als een meisje initiatief neemt, beetje ouderwets zijn we niet meer :).
Ik maak meestal gewoon een praatje, dat is veel effectiever en bovendien leuker. |
Citaat:
mss is het omdat ik nog maar 14 ben :rolleyes: |
Belangrijke les: geen spelletjes spelen met de gevoelens van jezelf of een ander. Geen rare verhalen of boeken of spelregels geloven, en verder gewoon jezelf zijn.
Een aardige graadmeter is hoe jezelf behandeld wil worden. |
Citaat:
Oogcontact en glimlach doet het 'm meestal wel. |
Citaat:
anders ging ik het echt doen :bloos: |
Citaat:
Al die onzin over "hard-to-get" spelen gaat er bij mij niet in. Het moet wat mij betreft duidelijk zijn en van twee kanten komen. |
wat ik niet snap is dat jongens je negeren als je ze aandacht geeft, maar als je ze met rust laten vragen ze om aandacht :s
kan iemand dat uitleggen? of is het weer iets typisch voor mijn leeftijd? :bloos: |
Citaat:
|
een push up bh (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe negeren is sowieso niet een optie.
Liev aankijken/knipogen/lachen werkt meestal wel :) |
Citaat:
|
Volgens mij trek ik de aandacht van mensen die ik nog niet ken door te kijken, te lachen of ze domweg aan te spreken. En als ik ze wel ken, spreek ik ze ook aan (en kijk en lach ik trouwens ook). Als het klikt, hebben we toch wel leuke gesprekken en merkt hij dat ook wel, en als het niet klikt, ben ik eigenlijk ook niet geïnteresseerd.
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
Citaat:
|
14... :D
Als jij er niet uitziet als een fotomodel, ziet een knul jou niet eens staan. Iedereen valt nu eenmaal op knap, en vooral jongens kijken erg naar uiterlijk. Zeker als ze pas 14 zijn. Als je zo'n jongen vervolgens ook nog gaat negeren, omdat je hem immers leuk vindt :rolleyes: , zal dat de zaken er niet beter op maken. Want er zijn weinig knappe meisjes, en heel erg veel gewone meisjes. Voor jou dus 10 anderen, die wel gewoon leuk en aardig doen, terwijl jij daar een beetje arrogant hem aan het negeren bent. Wie knap is, kan het zich veroorloven onuitstaanbaar hooghartig te zijn, wie gewoon is moet leuk en aardig zijn. |
Oh ja, nog één laatste tip: niet serieus naar Juno luisteren. Die is al jaren geen puber meer en denkt nu dat ze de waarheid in pacht heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
al ben ik blij dat het niet over alles is want ik ben echt alles behalve een fotonodel :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh en ik wou nog even zeggen dat er inderdaad veel mannen op deze wereld zijn die alleen vallen op typisch mooie meisjes maar er ook gelukkig een groot aantal mannen is dat op meisjes valt die net even iets speciaals hebben wat hen mooi maakt. En laat het nou net zo zijn dat dit de meest aantrekkelijke mannen zijn over het algemeen :D |
Citaat:
meisjes daarentegen die niet doorhebben dat ze knap zijn, zijn onweerstaanbaar. maar tip voor de TS : doe gewoon aardig. wees duidelijk als je een jongen niet ziet zitten en wees wat aardiger als je iemand wel ziet zitten, en blijf jezelf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, je kan de spanning beter opvoeren door af en toe eens naar hem te kijken en dan weer verder te gaan met waar je mee bezig was. Het ziet er zowiezo altijd al goed uit als je je op je gemak voelt en plezier maakt en niet constant hem aan staat te staren. Niet dat je je altijd op je gemakt hoeft te voelen want soms zijn de omstandigheden daarvoor niet altijd even handig. Dit had ik nog gezegd over wat juno had gezegd: Oh en ik wou nog even zeggen dat er inderdaad veel mannen op deze wereld zijn die alleen vallen op typisch mooie meisjes maar er ook gelukkig een groot aantal mannen is dat op meisjes valt die net even iets speciaals hebben wat hen mooi maakt. En laat het nou net zo zijn dat dit de meest aantrekkelijke mannen zijn over het algemeen :D |
Ik ben het trouwens wel met MightyMarcel eens, hooghartige meiden zijn totaal onaantrekkelijk, knappe bescheiden meiden daarentegen....:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mss een klein detailtje maar kom |
Citaat:
Zorg er dus maar voor dat je serieus genomen word en je moet in de gaten houden dat ze je niet gebruiken ;) |
Citaat:
man... ik bedoel wel geen 20 jarige hoor... iets van 15/16 ofzow... |
Citaat:
|
Citaat:
lekker! (y) ;) |
de aandacht van mn huidige vriendje heb ik getrokken door te dansen :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |