![]() |
kantoorhumor
Vertel hier de flauwste grappen die je met saaie collega's uit kan halen, in de trant van;
- vertel je collega dat 'ie met spoed ene Dhr. Beer uit Rotterdam terug moet bellen en geef 'm daarbij 't nummer van Blijdorp. etc. |
haha.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Of Dhr Kameleon --> reptielenhuis |
Wat lame.
|
Iemand's nietmachine in een pudding stoppen.
Iemand's telefoonhoor vastlijmen aan het apparaat. |
Voor de gein een leuk bedragje doorsluizen naar eigen rekening (y)
|
Een paar papieren achterhouden. Gewoon om de accountants een beetje te stangen :D D :D (y) (y)
|
:d
|
je collega's screamers laten spelen (y)
|
Citaat:
Sukkel |
Citaat:
Sukkel |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeggen dat de koffie op is
|
Citaat:
|
Citaat:
PANIEK :D ^^jij was net iets eerder :( |
ik heb het niet zelf bedacht maar ok :rolleyes:
Als je een collega hebt die altijd een stropdas omheeft, maak dan een kopie van zijn stropdas. Fax het kopietje van die stropdas naar een klant. Bel de klant op en schreeuw : 'zet het fax apparaat uit, ....zit vast met zijn stropdas!!!! :D (arie en sylvester) |
Maak met word of paint een zwarte pagina, met daarop een smilie in het wit met de tekst "inktmonster" daarna niet vergeten om de printopdracht 99x te geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zag vanmiddag een reclame met de telefoon.. net iets anders dan kantoor humor maar was echt lachen..
gingen ze mensen bellen: is mevr muur thuis? -> nee is meneer muur thuis? -> ook nee is er een muur thuis? -> weer nee.. hoe blijft jullie dak dan op jullie huis? of; woont u op de spoorstraat? ja -> ga dan maar hard rennen want er komt een trein aan en dr was dr nog een maar die weet ik weer niet |
Citaat:
|
Citaat:
dank u :D |
Ik vind die humor meestal niet zo grappig :o
|
een briefje met '€0,25' op de koffiemachine plakken
|
Citaat:
|
Zo'n kerstkaartpiepding onder de capslock van iemand doen:
handleiding http://blog.mozmonkey.com/2006/april_fools_hack/ |
Citaat:
net als, heeft u ook varkenspootjes? stom topic btw :o |
Josi, spam es wat soijagrappen !
|
Soijagrappen zijn kut. Vooral dat ze die naam gekregen hebben.
|
Citaat:
|
Maak er dan eens een.
|
Citaat:
en ik doe ze niet meer;) en ok, ze zijn niet grappig :D gewoon prectical jokes op het forum :o |
cafeine vrije koffie pads gaan gebruiken.
en als alle collega's over de ergste verslavingssymptonen heen zijn, de zwaarste erin doen. pak de prullenbak, en zet hem op je bureau, en plak er een stikker met postvak-in op. :D |
|
ik ken nog een leuke, voor op het kantoor van Jon: hier een slotje op ha-ha :)
|
Citaat:
|
Citaat:
en daarna moest ik door de regen naar de supermarkt :bob: |
Floppy 'open' schuiven en dan nagellak op datgene wat de computer leest smeren en dan weer dicht doen. Daarna aan een collega vertellen dat er een leuke file opstaat en hem/haar de floppy geven.
Een printscreen maken van het bureaublad van een collage en dat als achtergrond aanzetten, waarna je alle echte icoontjes in een map verstop, die je weer in een hoek verstop. |
Citaat:
|
Citaat:
>Heeft u ook kikkerbillen? <Jawel, meneer. >Zit dat lekker? HAHAHAHAHAHA :( |
Citaat:
|
dit is eigenlijk geen kantoorhumor, maar wel werkhumor: in de bouw willen ze nieuwe mensen nog wel eens een ''plintladder'' gaan laten halen.
|
Citaat:
Hahaha. |
Een ei in de liftschaft dumpen en tijd haar werk laten doen. Daar heeft het gehele kantoorgebouw haar profijt van.
|
Citaat:
En die van dat printscreen is ook errug tof btw! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |