Halflight |
28-12-2006 20:02 |
Leuk/nietleuk/leuk/nietleuk
Daag. Ik ken nu een paar jaar een jongen die ik de laatste maanden erg leuk ben gaan vinden. Ik ken hem al zo'n drie jaar inmiddels, maar dit jaar ben ik door omstandigheden bij hem in de klas gekomen. Sinds medio november hebben we samen toneel op vrijdagmiddag en sindsdien begon ik wat meer met hem te babbelen en het werd steeds leuker en leuker. Toen we sinterklaas vierden op school (ja, echt) was het heel erg gezellig tussen ons en de weken daarna werd het alleen maar meer flirteriger en toen was er dus een feest van school maar daar gebeurde niks want hij moest het organiseren, had geen tijd en liep alleen maar gestresst rond.
Nogal een domper, maar de volgende dag heb ik met hem gesproken en toen kregen we het over het hele relatie-gedoe en hij vertelde dat hij daar echt slecht in was en heel langzaam en dat het bij z'n ex 4 maanden ( :eek: ) had geduurd voor ze uberhaupt hadden gezoend, terwijl ze elkaar al die tijd leuk vonden. Dat stelde me iets meer gerust en die week erop was het weer erg gezellig (dit was vorige week), en toen spraken we ook min of meer af om te gaan afspreken in de vakantie, we waren op msn en:
Ik:We gaan samen een keer een flesje wijn leegdrinken, gezellig.
Hij:Wanneer
Hij:?
Ik:Kerstvakantie ?
Ik:Is goed..:)
Nou, dus dacht ik, dat zit wel goed. Hij is er later nog regelmatig op terug gekomen en heeft aan z'n vrienden vertelt wie ik ben (geen idee in welke context, maar goed). Dit weekend niet gesproken maar dinsdag weer wel en het was even weer gezellig. Alleen nu twijfel ik gigantisch, hij laat namelijk uit zichzelf niks horen en is niet bepaald initiatiefrijk, hij flirt wel heel veel en lekker suggestief en alles. Door de afgelopen weken/maanden kreeg ik wel heel erg het idee dat hij me leuk vond, maar nu hij een open uitnodiging heeft voor een date, is hij niet bepaald assertief. Ik had hem dinsdag nog gemaild over welke dag we dan zouden afspreken (drukke agenda's (n) en ik stelde een dag voor en hij mailde terug dat hij even moest kijken of hij dan nog bij familie zat en dat hij er nog over zou bellen.
Al die signalen, ik weet het niet meer, denken jullie dat het goed zit?
|