![]() |
Witte bultjes
Hallo,
Graag serieuze reacties! Ik ben erachter gekomen dat ik allemaal witte bultjes op de rand van mijn eikel heb. Ik heb nooit sexueel contact gehad en vraag mij dus af of dit genitale wratten kunnen zijn. Ik heb hier ergens in een topic gelezen (iemand met hetzelfde probleem) dat het talgkliertjes zijn. Heeft iemand hier meer informatie over? Bijvoorbeeld foto's over hoe die dingen eruitzien? Alvast bedankt! |
http://sexwoordenboek.nl/penis_bobbeltjes.html
alsjeblieft :) |
ja of smegma
|
Ik heb op die site gekeken en wat ik heb lijkt verdacht veel op een parelketting (n) . Dit is natuurlijk heel leuk om een meisje cadeau te geven maar niet als het op je penis zit :s .
Er staat op die site ook dat dit niet overgaat :eek:. Is hier dus niks tegen te doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
:) heb ik ook wel eens last van gehad. belangrijkste is dat je, je eikel goed wast. Ik heb nu al1 nog last van als ik paar dagen niet goed heb gewassen. :( Gaat niet over, maar voor dat je seks heb wel ff wasse hè. wel zo fris :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we voor eventuele toekomstige sekspartners van jou maar hopen dat je nooit onverwacht seks met ze gaat hebben! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |