![]() |
Profiel Werkstuk
Hallo,
Dit is een poll voor alleen de examenkandidaten!!! Groetjes, K9 Toevoeging: Je kunt hier ook het onderwerp van je profielwerkstuk vermelden! |
Ik doe niet aan uren, hij is af wanneer hij af is, ongeacht het aantal uren dat ik eraan heb besteed.
|
Wij moeten het verplicht samen doen, en dan ben je dus afhankelijk van de persoon waarmee je samenwerkt. Ik heb mijn deel al heel ver af (er zit al 20 uur in denk ik) en het deel van mijn klasgenoot, daarvan weet ik niet hoever het er mee staat. (ik heb nog niets gezien!). We moeten ook nog een practicum, maar dat is pas in maart. (maar het is nu al goedgekeurd).
Iets van 7-10 uur nog gok ik. |
nog een ruime 40 uur denk ik zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Officieel 60, maar na een uur of 6 vind ik hem wel af
|
Ik moet hem op 1 januari officieel inleveren (kan ook wel iets daarna) maar ik heb nog niet zoveel gedaan.. Dus ik moet nu maar even hard aan het werk :bloos:
|
ik was in 2 uur klaar
|
voor de kerstvakantie de conceptversie ingeleverd, en rond februari moet hij af zijn
ik heb nu pas zo'n 30 van de 80 uur pas :o |
Done when it's done. Klasgenoot is wel iemand die alles precies volgens de aanwijzingen doet en er dus ook echt 80 uur aan wil gaan werken, maar als ik na 20 al klaar ben vind ik het ook goed.
Zijn nog niet echt begonnen. |
Ik ben even vergeten hoeveel uur er aan besteed moet worden, ik weet alleen wel dat ik nog niks heb gedaan.
|
eh nou dat duurt nog wel hahaha euh lang voordat ie af is :/
mijn onderwerp is film en filosofie en de vraag is in hoeverre plato's grot bepaalde films heeft beinvloed. ofzo. |
Haha, ik heb nog maar 30 van de 80 uur besteed. Maar er komen nog twee practica aan die we gaan doen, dus nog zo'n 30 uur qua 'theorie' en verwerking.
|
14 van de 40 uur
ik ken er die er al 10 uur over de limiet zitten... |
Wij moesten het in september van dit jaar al af hebben. Daarna kregen we nog de kans om het te verbeteren, uiteindelijk hebben we twee weken terug de presentaties gehad.
Dus helemaal klaar. |
Wij moeten nog zo goed als beginnen, we hebben alles pas een hoofdvraag en ik zit dus in 5 HAVO :o
|
als we het toch over pws'en hebben, wat voor onderwerp hebben jullie allemaal? ben wel benieuwd :p
ontopic: ehh..wij moeten m 15 jan inleveren, maar moet nog bizar veel doen... |
Citaat:
|
Niveau: Havo 5
Vakken: Aardrijkskunde Onderwerp: Aardbevingen, San Andreasbreuk |
Niet echt origineel toch?
|
Nee klopt als je het tegen mij hebt :o
We wilden eerst iets met geschiedenis doen, daar een tig onderwerpen voor opgegeven maar werd allemaal afgekeurd.. toen deden we maar Aardrijkskunde en meer dan dit kwam er niet echt uit.. We hebben ook niet een leraar die zich er mee bemoeid, en dat is erg irritant. |
Ik heb op het VWO de vakken Latijn en geschiedenis gecombineerd. Samen met een vriendin maakten we een werkstuk over het mythologische dier de feniks.
|
Ik zit in VWO6 en heb natuurkunde als profielwerkstuk vak. We hebben een catapult gebouwd en pws is ingeleverd. Hij moet alleen nog nagekeken worden en de presentatie moet nog voorbereid worden, dus ik denk dat we nog een uurtje of 7 bezig zijn. :)
|
Nou dit topic heeft geholpen; 1e hoofdvraag is af :o
|
De doodstaf in de VS (en anglais :D)
Vorig jaar op HAVO niveau gedaan, goed voor gekregen, nu nog perfectioneren en nog langer maken (meer dus dan 75 pagina's). Vragen over de doodstraf zijn welkom, ik weet er inmiddels een heeeeeeeeeeeeleboel van. |
M'n profielwerkstuk is reeds af. Ik moest het de 4e van december al inleveren. Een docent heeft het al goedgekeurd, nu is het wachten op de tweede begeleider.
|
Citaat:
|
6vwo - Wiskunde - Fractals
Begin december moest de eerste versie af. Dus we zijn, op wat kleine verbeteringen na, zo goed als klaar. In februari moeten we nog wel presenteren. We hebben alles samen gemaakt (werkt voor ons goed), dus dan zit je snel aan veel uur. Volgens ons 'logboek' hebben we nu 62 uur gehad, waarvan we er bijna 50 ook écht mee bezig zijn geweest. (Inclusief onderwerp zoeken etc.) |
Nivo: 5HAVO.
Vak: Geschiedenis. Onderwerp: Beeldvorming over de Romeinen. |
Citaat:
|
Niveau: vwo
Vak: biologie Onderwerp: leukemie :) |
ik moest m al voor de herfstvakantie inleveren :|
|
Niveau: Gymnasium
Vak: Economie Onderwerp: De val van de Amerikaanse dollar Nog een uur of 3 |
Citaat:
|
hij is allang af, ingeleverd en goedgekeurd.
|
Niveau: havo
Vak: tekenen Onderwerp: De gothiek in de Zeeuwse architectuur ik heb pas 2 weken geleden de introductie van mn pw gehad dus mn onderwerp is nog niet eens goedgekeurd maar als t goed is wordt het dit. :) |
O en ik win qua orginaliteit hoor!
Niveau: VWO Vak: Aardrijkskunde Onderwerp: Orkanen in het Caribisch gebied |
Mijn PWS ging over de geschiedenis van kantoorhoogbouw in Rotterdam 1898-heden, hip hè? Voor ckv2/3, vwo.
En ik heb er wel echt 68 uur aan besteed. |
Citaat:
|
vwo, godsdienst, vasten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet nog 3000 van de 3000 woorden
|
Ik ben nog niet zo ver. Het moet in maart pas ingeleverd worden. Komt allemaal wel goed :)
Ik heb het over de ontwikkeling van theatermuziek. Bij het vak muziek dus. |
11986 woorden excl en 15633 incl :o. maar hij is af nu :):).
|
Die van ons is 9.685 woorden.. Maarja goed we zijn wel 2 dagen bezig geweest om onze trebuchet (soort middeleeuwse catapult) te bouwen, en het resultaat mag er zijn: hij schiet een golfbal 60m ver!
|
heb hem eiiindelijk afgerond.
Onderwerp is clichés. vakken filosofie en ckv. edit incl 55.608 woorden excl 45.510 :D |
wij hoeve hem pas eind maart officieel af te hebbe maar van onze leraar moet het al eind januari, hope dat het gaat lukke, moete nog ff een alcohol proef uitvoeren:) en dat vindt niemand erg:) maar het vak is biologie en het onderwerp is: invloeden op het geheugen en concentratie
|
het moeilijkste is nog te zorgen dat je bij je logboek op 40/50 uur uitkomt, terwijl je er maar zo'n 10 uur aan gewerkt had.
Tenminste, dat vond ik het lastigste vorig jaar^^ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |