![]() |
Hond [tekening]
Hier na enige tijd nog eens een tekeningetje: de hond van een goede vriendin van me.
Eigenlijk een van de eerste keren dat ik probeer om dieren te tekenen. Het is een a4tje, maar moet toegeven dat het me heel wat uren werk gekost heeft. In ieder geval, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Kritiek en verdere tips zijn altijd welkom! http://www.revents.be/Afbeeldingen/dali.jpg |
wow
|
Wow indeed.
Alleen zijn de lichte strepen op zijn kop lichtinval? Ziet er een beetje vreemd uit. |
Amazing
Alleen zijn linker pootje stoort een beetje, maar daar mag ik eigenlijk niks over zeggen. |
Chique gedaan zeg. Heb ik echt niks aan toe te voegen. Inkaderen en ophangen dat ding :)
|
:eek: Heel erg mooi gedaan! Alleen zijn voor ons rechterpootje is een beetje funky, maar meer kan ik er echt niet over zeggen. Mooi zeg! (y) :cool:
|
Jij bent echt een levende fotocamera zeg (= een compliment). Heel knap.
|
Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties!
@Velma: die strepen op zijn hoofd zijn idd lichtinval. Misschien dat ik de overgang boven het oog best nog iets 'borsteliger' maak ofzo.. @Zwoek en Cherry Springs: heb met die pootjes idd wat liggen klooien. Vrees idd dat de aflijning daardoor nu wat sterk is in vergelijking met de rest van de tekening |
(y)
Het mooiste is dat de vacht er echt zacht en aaibaar uitziet (Y). |
Wauw.
:| maar dat heb ik altijd bij jouw tekeningen <33 |
Ik zoudat beest zo gaan aaien XD Zo zacht ziet hij eruit :)
Heeeeeel knap! Wauw! |
Mn vriend gelooft niet dat het echt getekend is (en niet een met photoshop bewerkte foto), grote complimenten dus!!
|
Wederom mijn complimenten (y)
|
Amazing (y)
|
Christus
|
Wow. beheurlijk goed :cool:
|
zeer mooi (y)
|
Geniaal.
|
Heel mooi! Super.
Enige kritiekpunt is ook bij mij de poten, iig dat ze ongelijk zijn. Of alletwee claire, of alletwee obscure. Toch klasse. |
Dank jullie :o
@ Dusjcrib: Wel, dat beschouw ik als een heel mooi compliment :). Moest ie het nog niet geloven dan kan ik je zelfs een detail van de scan sturen ;) @ Azaelia: Vooral de rechter (voor de kijker) had idd wat vager gemogen. Is ook wat sterk in contrast met de rest van de tekening. . |
Echt heel mooi. :o :)
|
wow, :eek:
Echt heel knap werk! |
Doe jij al iets met dat talent? Want dat zou ik zeker gaan doen als ik jou geweest was!~
|
wow ziet er heel erg goed uit :D
|
knap gedaan (y)
|
Heel erg mooi!
Ik kan geen kritiek verzinnen maar ik heb wel een vraag: hoe doe je dit? De vacht bedoel ik, hoe krijg je die zo realistisch? |
tja...wat kan ik er nog aan toevoegen?? ik ga mee met al het voorgaande!
|
lelijk
|
Gaaf hoor (y)
|
Af en toe moet ik er gewoon weer even naar kijken (zoveel nieuwe topics zijn er ook niet op ART de laatste tijd ;)) en elke keer vind ik het weer net een foto. :D
|
Nogmaals hartelijk bedankt he mensen!
@Anki: eigenlijk doe ik er niet veel mee neen. Heb me tot hiertoe nog altijd niet voor een cursus ingeschreven ofzo en verder maak ik wel eens tekeningen voor mensen die het vragen of om cadeau te doen bij speciale gelegenheden. Maar daar houdt t eigenlijk ver op. @Flijn: ik werk met twee potloden, een harde en een zachte.. gebruik de harde als basis en ga dan accenten leggen met de zachte. Verder veeg ik vrij veel (al weet ik dat sommige mensen het daar niet zo op begrepen hebben :o) en zorg ik al eens voor lichtinval door lichtjes te gummen. @KrizzZzZZzzjE: geen probleem mee, maar had t iets nuttiger gevonden als je wat meer uitleg gegeven had. Maar dacht dat je het sowieso niet zo begrepen had op dingen die letterlijk een foto weergeven en niet echt een eigen inbreng van de tekenaar tonen? In ieder geval, indien probs met de techniek of weet ik veel, graag meer uitleg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het met al het bovenstaande eens, op die ongegrondeling na :)
|
omfg zo mooi!
|
:eek: Weet je zeker dat dat geen foto is???! HolyChristusJezusMaria zeg! :D Súpermooi!! Pas als je er op gaat letten & gaat zoeken zie je de kleine details waardoor je weet dat het een tekening is. :)
|
ja nou elke keer dat je hier een tekening post roept iedereen 'oohh waauw mooimooi' en dat weet je nou toch wel :) of wil je het nog een keer horen? Voor opmerkingen over je techniek moet je hier iig niet zijn volgens mij.
|
Citaat:
|
nouja dat kan ook : )
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het leuk om andermans werken te zien en volgens mij vindt zij het niet nodig om naar complimenten te vissen:) |
Hahaha, dacht dat het een foto was!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom blijven jullie dit topic onnodig uppen?
|
wat lul je, laatste post van evilconduct was gister.
|
Laat het daar dan bij.
|
waarom?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |