![]() |
Feneticilline + xtc
hey
ik heb nu een feneticilline kuurtje, na 3 (va de 10) dagen is mn keelpijn en shit al weg.. maar met nieuwjaar wil ik een schijf nemen (XTC), die dag neem ik de tabletten zowiezo niet anders mag ik nog niet eens drinken.. maar kan ik dat gewoon doen.. 1 dag geen medicijnen pakken en dan een xtc pil pakken? gr r. |
Zoals ook vermeld op de bijsluiter;
Maar de kuur altijd af en doe dit ononderbroken. Ik kan je er geen advies verder over geven |
ik heb niks van alcohol of drugs of dat wat jij zei in de bijsluiter gelezen ik zal hem nog eens doorlezen
|
ik zou het risico niet nemen.
|
Alcohol mag gedronken worden bij hoegenaamd alle antibiotica (er zijn 3 uitzonderingen, daar staat het in de bijsluiter vermeld). Alcohol & antibioticum samen vormen alleen een extra belasting voor je lever, "that's all".
|
jaa maar t gaat zich niet om alcohol..
|
Kijken wat voor Alkaloiden er in je pillen zitten, zal vast geen pure mdma zijn. En wat voor alkaloiden er in je medicijnen zitten. ff chekken of ze samen kunnen gaan of niet. En voila je weet het, t zal wel eventjes zoeken zijn vermoed ik.
|
Citaat:
|
Jamaar deze meneer is zich op t laatste moment gaan voorbereiden.
Tenzij je in n stad woont die daar aanleiding toe geeft zijn er morgen nihil shops open die dergelijke strips verkopen. Toen ik eens een kuur moest ondergaan en ik de dag na geplande aanvang vd kuur een feest (innercity of club r_aw zo, is al n jaar of meer geleden) heb ik het gewoon de huisarts voorgelegd die me de kuur voorschreef. Hij raadde me aan met begin van de kuur te wachten tot na het feest en de geplande mdma. Maar aangezien je al begonnen bent zou ik er idd niet mee ophouden om 1 pilletje te kunnen slikken. Als je er niet met gepaste zekerheid achter kunt komen of de combinatie veilig of verantwoord is mbt de kuur danwel de effecten van de xtc dan is in dat geval het meest verantwoorde om geen drugs (erbij) te gebruiken. Offtopic: Ligt het trouwens aan mij of winnen de laatste tijd van origine 'Limburgachtige' woorden als 'schijven' en 'begaaid' aan populariteit?;) |
Citaat:
P.S. ik ben coopergirl onder deadlocks nick. |
Citaat:
|
kuur afmaken en volgend weekend compleet van de kaart gaan?
als je nu stopt met je kuur heb je dikke kans dat het binnen de kortste keren weer terugkomt. Mijn eigen ervaringen met medicijnen in combinatie met drugs zijn echt zwaaar beroerd geweest. kotsen, duizelig, veel koppijn, etc. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en je met oud&nieuw een beetje inhouden. Je hebt nog een heel jaar om vaag te worden. ;) |
Citaat:
|
Tenzij je inferieur bent, de kuur afmaken. Het is dan ook verstandig geen drugs te gebruiken, omdat drugs en medicijnen meestal niet zo goed samengaan. Als je de antibiotica-kuur niet afmaakt, heb je mogelijk miljoenen doden op je geweten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |