![]() |
Theo Maassen
Ik weet niet of dit hier hoort, maar wat vinden jullie van de show die Theo Maassen net gaf (tegen beter weten in) op 3? Ik vond het in ieder geval erg goed, geweldig.
|
ik viel er helaas halverwege pas in, maar erg goed ja.
|
Ja, was echt geweldig (y)
|
Was echt tof. Hij maakt dan wel erg gebruik van zijn vrijheid van meningsuiting en laat een duidelijke voorkeur horen over Seks, Politiek, Terreur maar hij doet het goed. Prachtig!
Deze show was pas toch ook al op tv? |
Was erg leuk. Niet helemáál gezien though.
|
Was erg amusant, die +- anderhalf uur vloog voorbij. Guzman gister vond ik ook zeer amusant, wel op een andere manier though.
|
Citaat:
|
Zeer sterk programma. Niet zo goed als Functioneel naakt, maar dat is dan ook moeilijk te toppen. Gewoon de kwaliteit die we van hem mogen verwachten, en het leek erop dat hij wat langer had nagedacht over zijn ideeën dan in FN.
Vooral het stuk met het Jezusbeeld en het topless zonnen waren erg goed. |
gemist :(
|
Citaat:
|
Ik vond het een beetje tegenvallen. Maargoed, misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog. Heb wel een paar keer gegrinnikt ofzo maar ik vond het over het algemeen een beetje eh, flauw en saai ofzo. Kwestie van smaak I guess.
|
Heb het opgenomen, moet nog kijken :)
|
http://video.google.nl/videoplay?doc...30261139504757 _O_
Ze maken mij, de pis niet lauw... |
ik heb het niet gezien, maar ik weet zeker dat het niet grappig was
|
Citaat:
|
Ik vond het soms erg grappig, soms ook helemaal niet..
Dat carnavalliedje vond ik wel erg leuk iig (y) |
(N) minder
|
Briljant!
|
Citaat:
Briljant :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het geweldig, al had ik de show al IRL gezien. Hij is gewoon subliem, geniaal, briljant en meer van dat. (Y)
|
Citaat:
|
Helaas niet, want dat zijn nou altijd de momenten waarop de meeste cabaretiers de plank mis slaan.
|
Hij was gaaf & goed. Niet alleen grappig maar ook gave uitspraken an sich.
|
ik weet niet. ik vind het niet echt pakkend. heb delen gezien, misschien moet je er meer in gaan zitten.
|
ik vind het geweldige aan theo maassen dat alles wat hij zegt zo ongelofelijk waar en herkenbaar is. hij kan hele kleine dingetjes, die niemand opmerkt of iedereen voor lief neemt op zo'n manier benaderen of belichten dat ze opeens belangrijk lijken. samen met javier guzman is hij toch wel de ideale man. sarcasme, humor en zelfspot. ideale combinatie
|
Citaat:
dingen die grappig bedoeld waren, vond ik soms ook echt grappig, soms ook echt niet :rolleyes: |
Citaat:
|
theo maassen is een held
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Erg goeie voorstelling. laatste deel alleen gezien. dat liedje kende ik bijvoorbeeld noiet maar erg vet(y)
|
Ik heb beter gehoord van Maassen, maar ik vind 'm zelf eigenlijk toch wel een van de betere.
Teeuwen en Finkers zijn niet zo mijn ding.. Het leuke van Maassen vind ik dat hij eigenlijk over de normale dingen in het leven heeft, waar niemand over praat. Allemaal kleine waarheden.. |
Citaat:
|
Citaat:
Sommige grappen waren erg voorspelbaar. |
Dat scheetkussen en dat Jezus beeldje deden me trouwens wel aan Hans Teeuwen denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg niet dat t gejat is ofzo, maar ik vroeg me af of meer mensen dit herkenden. |
Citaat:
|
Ik moest bij het likken van het Jezus-beeld ook denken aan Hans Teeuwen, die deed ook eens iets met het "sensueel" likken van een ijsje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond hem erg tegenvallen, zijn vorige show was een stuk beter. Guzman de avond ervoor was wel erg sterk.
|
Guzman? Niet Guido Wijers?
|
Citaat:
Ik vond Theo geweldig goed (Y) (btw Guido had ik al voor een deel gezien, en Javier heb ik niet gezien) |
Citaat:
|
Hij was super! :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |