![]() |
omdat wij (de almachtige forumbazen) er niet uit komen hier een polletje... een reactie wát je gestremd hebt zou de doorzichtigheid ten goede komen en veel fraude voorkomen...
alvast bedankt voor je stem. letwel, deze poll is raadgevend, niet bindend Deze poll is tevens gelinkt in Muziek en V&A |
tis geen handelswaar. t gaat puur over muziek.....
en d'r zijn hier zat mensen van muziek die nooit op V&A komen!! en als k op zoek naar bandleden was ( bennik ook) zou k zeker eerder op muziek kijken dan bij vraag en aanbod! |
Citaat:
*is oowk op zoek naar bandlede* doe jij drumme of zinge?? :D |
*zingt*
|
kvin muziek
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens... de forumnaam Vraag en Aanbod impliceert dat je er alles kunt zoeken... behalve mensen voor persoonlijk contact dat is dating... Maar ook werk kun je zoeken via V&A... Verder weet ik dat de muziekers geen zin hebben in een flood van topics waarin dit soort meuk gevraagd wordt |
ik denk dating
Dating is er om mensen te zoeken, dus wat boeit t nou of je mensen voor een band zoekt, of mensen voor msn, Je zoekt gewoon mensen |
*Heeft reeds voor muziek gestemd* :)
|
Citaat:
|
Citaat:
als je oproepjes in verschillende topicjes doet wordt muziek overspoeld door dat soort topics... dat schijnen de die-hard muziekers niet leuk te vinden (maar aangezien ze hier ook niet stemmen kan het ze blijkbaar eigenlijk geen ene reet schelen)... Dus waarom meerdere topics op muziek toestaan...? |
Citaat:
|
Citaat:
en, wees gerust, ik ben tot nu toe nog de enige die op dating heeft gestemt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nouja... ik geloof dat ik wel een duidelijk beeld heb... Verdernieuws volgt (hopelijk voor het eind van de week) |
Besluit is gevallen, beleid is omgegooid.
alle topics gaan nu naar: één topic op het muziekforum |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |