![]() |
Oudejaarsloterij
Er zijn weer 2,8 miljoen loten verkocht.
Wie heeft ze, en zit straks gezellig voor de tv te wachten tot zijn nr op het scherm verschijnen? :) |
Ik niet.
Loterijen zijn stom. |
Citaat:
|
Wij hebben er 1, maar we winnen toch niks
|
ik heb 2 halve en ik ga winnen. weet nog niet hoeveel, maar ik ga winnen
dit is trouwens de eerste keer dat ik meedoe |
Vanwaar dat optimisme jet?
Ik heb geen lot en dat is maar goed ook; loterijen zijn walgelijk. |
Citaat:
en iemand moet winnen toch |
Ja. Of jij de winnaar zal zijn betwijfel ik ten zeerste, maar veel geluk ofzo. ;)
|
haha thanks. ik zoek trouwens morgen op internet wel of ik gewonnen heb
|
Ik heb samen met mijn moeder en broer een half straatje, en samen met mijn vriend 1 heel lot. :)
|
Citaat:
|
Loterijen zijn voor domme meelopers.
|
Citaat:
:bloos: Wacht maar tot wij dat miljoen winnen! |
Citaat:
|
Natuurlijk heb ik een staatslot, met de hoge brandstofprijzen van tegenwoordig moet je wel!
|
Wij hebben ze in huis :)
|
Hoeveel hebben jullie er?...en natuurlijk...welk eind cijfer? ;)
|
0 --> 13,50 gewonnen :cool:
|
pff 5 euro....met 6 loten...bah
|
Citaat:
|
ik heb dus ook een 0 op het eind, maar als ik mn nummer op www.staatsloterij.nl invul staat er dat ik niks gewonnne heb :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
0 0 13,50 6,75 |
Citaat:
|
owja enne ik zelf heb dus 1x 5,00 en 1x 6,75.
Tja, het idee is altijd leuk. |
Loterijen zijn voor het klootjesvolk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ik doe niet aan loterijen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar geld maakt niet gelukkig, volgens Oprah!
Hmm ik moet me posts is na gaan lezen.. |
Citaat:
|
Ik had er 1, maar niks gewonnen. Had toch wel op een miljoen gerekend MINIMAAL :(
|
Citaat:
|
het hoogste uitkeringspercentage bij een loterij is 65%, ik kan betere dingen bedenken om mijn geld aan uit te geven.
|
Citaat:
Als ik nu veel geld had, dan nam ik nu een veel grotere kamer in het centrum van de stad, met een mega service pakket. Dan maakte ik nooit meer zelf mijn eten klaar en kocht ik een auto, opwaardeerkaartjes van 2e naar 1e klas in de trein. Ook zou ik dan niet meer werken. Maar dan moet ik nog steeds een diploma halen om een goede baan te vinden en nog steeds zal tijd een belemmerende factor zijn. Tijd is niet te koop, net als vrienden (en geluk). |
Geld maakt niet gelukkig omdat mensen niet meer kunnen klagen over de armoedige situatie waarin ze zich bevinden. (n)
|
Als mensen veel geld winnen, zijn ze daarna gemiddeld twee maanden lang gelukkiger dan ze eerst waren. Daarna zijn ze weer terug bij af.
|
Dat ligt aan de mensen die het ontvangen, niet aan het geld. Iemand die een beetje met geld om kan gaan red zich wel hoor.
|
Citaat:
|
2,8 miljoen x prijs = veel geld wat niemand wint.
It be scammin' :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |