![]() |
Wijk Aan Zee Informatie Gevraagd.
Hi..
Hopelijk heb ik hem hier goed gezet, haha .. Mijn pa wilt misschien een huisje kopen in Wijk Aan Zee, maar nu vroegen we ons heel erg af, is dat een beetje te verhuren in de zomer in Wijk Aan Zee..? Want m'n pa/ma denken dat het niet te verhuren valt omdat die fabriek Corus erzit die zoveel luchtvervuiling veroorzaakt, en dat dat afschikt voor de toeristen. En is het gezellig in Wijk Aan Zee in de zomer ? Is het druk, en naar welke kroegen etc zijn populair? Hopelijk kan iemand ons helpen, en woont of verhuurd ook in Wijk Aan Zee. Misschien heeft ook iemand een tip voor een beter forum om dit bericht te plaatsen etc etc? Alles is dus welkom ! Alvast een hele fijne jaarwisseling en dat al je wensen uit mogen komen. Groetjes, 3rikj3 (y) ... |
Geen idee..
Maar dat je daar mee bezig bent, een kwartier voor de jaarwisseling :p |
Citaat:
|
Haha, ja sorry, maar deze informatie is nog al
dringend.. :bloos: Maar niemand die mijn vraagjes wil/kan beandwoorden ? |
Ik weet niet waar het ligt... :o
Misschien kan je op contact gezocht proberen of daar Wijk aan Zeeërs zitten? |
Bedankt voor de tip, ik ga het meteen even
kijk of dat wat is .. !! (y) |
De Kantine ---> Reizen & Vakantie/Europa
|
Ik ben in juli een weekendje in Wijk aan Zee geweest. Ik vond het wel druk daar, en alle hotels zaten ook vol! De parkeerplaats stond ook vol, dus het lijkt me daar toeristisch genoeg!
|
Ik ben ongeveer 10 jaar lang op vakantie geweest naar wijk aan zee,
het is er altijd heel erg druk in de zomer, en het is niet makkelijk om er een huisje te krijgen. Dus ik denk dat verhuren echt niet zo'n probleem is. Van de fabrieken heb je eigenlijk geen last, vind ik. Je ziet ze ook niet. Tenzij je bij de midgetgolf baan het 'bergje' opklimt, dan schrik je wel even van zo'n grote fabriek. Ik kan nou niet bepaald zeggen dat het een bruisend uitgaanscentrum heeft, het bejaarde gehalte is er erg hoog, maar er zijn wel wat kleine kroegjes. Ik denk dat voor verhuren vooral gezinnen met kleine kinderen de doelgroep zijn, het is lekker dicht bij het strand, en het is ook niet zo druk. Ik hoop dat je er iets aan hebt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |