![]() |
Rap************
Waarom zie ik niets van RAP pokoe`s hier staan.
Welke pokoes vinden jullie de Beste Rap tot nu toe!!! One lOVe**** |
iK NEeM nOg EeN BreEZaH *burp*
|
pokoe's? uhm ...praat normaal?
|
Citaat:
meneer aart is een dope pokoe |
DAt "SOMMIGE" me nou niet kunen begrijpen of gewoon dom en grappig willen doen, is het bewijs dat ook abnormale en droge mensen hier komen, maar ja, er zitten altijd van die type ertussen he
ONE |
zoals meneer aart dus
want dat is pas een dope pokoe |
Citaat:
Fijn dat je't zelf ook inziet :rolleyes: |
Wat een dappere antwoorden hierzo!!!!
maar ja, via een pc heeft iedereen een grote mond he ** one ** |
pokoe!
|
Hou ook eens op met je "ONE" (n)
|
bob saget is een dope pokoe
|
|
Citaat:
|
de vraag is waar doe je stoer voor, je zou ook gewoon nederlands kunnen typen zodat iedereen hier je zou begrijpen... ik hou zelf ook van hiphop...
*HOLLA* <- LOL |
pokoe is gewoon tape of album, weet ik veel wat je het wilt noemen
er zijn genoeg dope pokoes maar ik weet niet welke kant jij op wilt anyway zullen best veel mensen hier zijn buiten de stad dus die snappen het woord niet, en die metal heads moeten niet zeuren want ze gebruiken zelf ook die maffe woorden als ''heersch'' en shit dusse Rat |
Citaat:
hehe ach ja... :D |
Citaat:
ik ken het anders niet, ook nooit van gehoord alleen inde zin van bij bv een voetbalwedstrijd dat een club overheerst Rat |
Citaat:
maar om nou een discussie aan te gaan over het woord: "heers(ch)en" gaat wel erg ver.... :) |
als je een topic over rap wil openen doe het dan fatsoenlijk en ga niet over pokoes liggen ouwehoeren, toch? ik bedoel, je kunt toch wel een beetje snappen dat niet iedereen dat woord kent. Laat 'm maar die hiphop/soul topic van Rat naar boven halen, da's tenminste nuttig...
|
Citaat:
|
neit echt een fatsoenlijk topic dit..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |