![]() |
Enquete over RSI onder studenten 18-29 jaar
Hallo kantinemensuhn!
Ik had even een vraagje he, je voelt m al aankomen, maar zou ik 3 minuten van jullie tijd mogen gebruiken? Ik heb namelijk een enquete voor school opgesteld en alles is ok, ik heb alleen resultaten nodig ;) Zouden jullie hem willen invullen voor me? Dit is de link: http://www.surveymonkey.com/s.asp?u=862113074684 Opmerking : bij vraag 2 over je opleiding moet je kiezen wat het dichtst in de buurt komt volgens jou. Heel erg bedankt! (y) :cool: Tom |
Helaas, ik ben pas 17 :o
|
Citaat:
|
Bovenin staat: op hun school of als ze met school bezig zijn
Maar de vragen zijn juist algemeen. Wil je nou over het algemeen weten waarom ik stop met computeren, waarom ik wel/niet op m'n houding let etc? Of alleen als het om schoolwerk gaat? |
De bedoeling is dat je kijkt naar je RSIbestrijding onder het werken aan school of op school. Ik mocht niet telkens 'op school' en 'tijdens het werken aan je studie' achter de vragen zetten, mn leraar vond het irritant
|
Citaat:
Ik heb hem ingevuld. Ik vind de 2e optie bij de laatste vraag wel een beetje stom trouwens. |
Dat vind ik ook, maar ik moest wel, anders kon ik niet doorgaan met mn onderzoek :(
En ja die optie is wel wat stom ik geef het toe, ik zal kijken of ik het kan veranderen zonder de resultaten aan te tasten :) Dank je wel (y) |
Citaat:
- Ja - Ja - Nee Ik mis de 'soms'. En ik zou als antwoordmogelijkheid die rare verklaring veranderen in iets als: ja, maar ik weet niet of dat door het computeren komt oid. Maar dan tast je idd de resultaten aan. |
ingevuld :)
|
Bedankt allemaal :D Blijf invullen! (y)
|
ik ben 16 maar anders zou kt wel ff voor je gedaan hebben hoor ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie darksavior maar dan met 16
|
Heb 'm ingevuld. Ik zit trouwens wel 4-6 uur per dag achter m'n laptop, maar maar 0-1 voor school, dus dat heb ik ingevuld, dat klopt toch?
|
Citaat:
|
Mensen allemaal bedankt voor het invullen zover! Ik heb nog 3 reacties nodig op mn enquete dus aub nog heeeeeeel ffies invulle (y)
Heel erg bedankt al voor de mensen die me wilden helpen (y) (y) (y) |
gedaan
|
Citaat:
|
heb hem ingevuld
|
Done. :)
|
Volgens mij gaat er uit deze enquete komen dat best veel studenten last van RSI hebben want als je ziet hoe slecht de werkplekken op de meeste scholen zijn kan het haast niet anders zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |