![]() |
Lekkerste tosti?
Hoe maken jullie thuis zelf de lekkerste tosti klaar :D ?
Ik zelf maak ze het liefst met 2 volk. boterhammen en doe er dan 2-3 plakken salami tussen en een grote plak belegen kaas :D |
ham kaas en ananas is wel lekker maar ik vind dat je eigelijk alles wel op een tostie kan stoppen
solang het lekker is end at weet je pas als je het hebt geprobeert:P |
heel donkerbruin brood, zachte geitenkaas en honing
of maisbrood, pure chocoladepasta en plakjes banaan |
wit brood-kaas-tomaat (y)
|
wit brood/kaas/ham/salami/ui/pesto
dacht ik zo |
Geitenkaas (y)
|
fetakaas + tomaat <3
|
Citaat:
Pesto/mozzarella/tomaat. |
hier zijn wel heel veel topics van
|
gewoon bruin brood met belegen kaas + fritessaus
|
Witbrood, belegen of oude kaas(voller van smaak), tomaat, basilicum, ui, beetje ham.
|
Citaat:
Allebei op bruin brood. |
Momenteel in tosti-ijzer:
kaas-tomaat-italiaanse tuinkruiden verder ook lekker: banaan-hagelslag (ook zonder hagelslag lekker) tomaat-pesto-mozarella tosti-hawaii |
Kaas-oregano-ham-kaas-milde taco saus-
en je hebt ook varianten met ui enzo. |
Meestal normale tosti's n de tosti ijzer maar als ik in n gekke bui ben dan pak ik n zo n pakje met die gesneden komijnkaas. maak ik n tosti niet met 2 plakjes brood maar met n stuk of 6,m en daar tussen dan DAMN dik kaas overal tussen en stukken ui. Dan dat hele geval pletten en in de oven pleuren. :D
|
Oerbrood, heel veel belegen kaas en een flinke klodder chilisaus ertussen. (y)
|
geraspte appel/rozijnen/suiker/kaneel
kaas/pizzasaus |
Er is nog een stuk brie over wat ik voor een recept nodig had.. is dat ook lekker op een tosti in kleine plakjes in combinatie met ham? :P Iemand ervaring mee? :P
|
Citaat:
|
Favoriet is toch wel kaas/zongedroogde tomaat/basilicum.
Maar ook erg lekker is mozarella/pesto/tomaat (klassieker), kaas/geroosterde paprika en kaas/gegrilde courgette. Allemaal op volkorenbrood natuurlijk. :D |
volkoren brood
salami kaas uien <3 |
geboterd brood, kaas, ham, salami, augurk, tomaat en bacon :D
|
Wit bolletje, kaas, tomaat en ui.
|
soms met pesto...
maar wat ook een aanrader is is de tosti kaas-appel-kaneel... |
Roomkaas, kipfilet, tomaat en kerrie :o
|
roomkaas op n tosti? :s
|
Citaat:
|
Mozzarella, pesto en tomaat <3
Of gewoon alleen met kaas. |
Net gehad:
Veel plakjes kaas met veel plakjes salami tussen twee plakjes Dageraad Zonne. (y) :p |
Of met salami en jonge kaas of met ham en kaas, jammie :D
|
met brie en tomaat
kaas + pesto chocopasta en banaan geitenkaas en spek kipfilet, zwarte olijventapenade en tomaat |
Kaas
Tomatenketchup Oregano Uiteraard op wit brood :) |
Pindakaas - Banaan is trouwens ook gruwelijk :P
Maar niet echt een tosti? |
Weet je wat vet lekker is
Wit brood, appel, kaneel en suiker. De heerlijkste tosti! Ik smeer trouwens bij tosties het boter aan de buitenkant, dan word tie heel knapperig en krijgt een 'goude' kleur. |
ham kaas tomaat en mayonaise (wel echte vette anders krijg je een pap tosti)
|
Citaat:
|
met smeerkaas (y)
|
Bruinbrood
Kaas Ham Uitjes Peterselie Sambal Kerriepoeder Paprikapoeder Knoflookpoeder Peper Oregano Italiaanse kruiden Nootmuskaat Kruidnagelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
oldamsterdam, twee boterhammen en ham. meer heb je niet nodig.
|
Citaat:
|
kaas en ananas
|
Citaat:
|
Pitabroodjes gevuld met kaas en tomaat, klein beetje kruidenboter aan de buitenkant voor een goudbruin knapperig laagje en eventueel wat geraspte kaas en kleine stukjes tomaat bovenop.
|
Citaat:
|
Wat voor brood maakt niet zo heel veel uit, alleen liever niet met pitjes. :p
Beleg is afhankelijk van wat ik in huis heb. Ik denk dat ik het lekkerste vind: jonge kaas, ham en tomaat. Alleen ik heb nooit ham in huis, dus dan laat ik dat gewoon weg. Met ananas kan ook wel lekker zijn. :) |
Citaat:
|
kaas, tomaat, kip en guacemole
kaas, sambal en pindakaas kaas, tomaat, ui, salami, piri piri kruiden |
Ik doe gewoon een plak kaas tussen twee volkoren boterhammen (zonder eerst nog boter te smeren). Kaas een beetje uit laten steken, zodat het langs het brood smelt. Dan boter aan de buitenkant, in de pan, beide kanten 3 minuten bakken ongeveer, en klaar. Zeer simpel, erg lekker. Vooral die stukjes gebakken kaas die erlangs zijn gelopen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |