Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   .exe is geen geldige win32-toepassing (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1523191)

SilverBlue 02-01-2007 14:00

.exe is geen geldige win32-toepassing

Met alles wat ik download van internet krijg ik dit. Vorige week lukte het wel en sinds vandaag wil niks meer. Andere downloads die ik eerder had gedownload en die ik als test nu weer downloade willen ook niet meer. Ik heb hitman pro 2 al helemaal gedraaid. maar ik ben nog steeds niet van het virus af.

Heeft iemand een oplossing voor dit. Ik wordt er helemaal gek van.

Alvast bedankt

Koning 02-01-2007 15:59

meer info, wat voor systeem, wat voor programma.. etc

Al Murphy 02-01-2007 16:56

Probeer eerst maar eens een systeemherstel uit te voeren.
(uit mijn hoofd) start -> alle programma's -> bureauaccessoires -> systeemwerkset -> systeemherstel ; dan je systeem terug laten herstellen naar een aanklikbare datum van toen het in elk geval wel nog werkte.

Je gaat dan wel de programma's die je sinds toen hebt geïnstalleerd opnieuw moeten installeren. Je documenten verlies je niet.

Voor alle duidelijkheid: kans is enorm klein dat dit door een virus komt. Waarschijnlijk is er iets fout met het besturingssysteem zelf. Als het niet lukt met een systeemherstel, mag je al eens beginnen te zoeken naar een windows-cd of een recovery-cd. -> Windows herstellen kan meestal zonder je documenten en zo te verliezen.

Elite! 03-01-2007 14:57

Download Hijackthis als je nog niet hebt en zet ff logje neer.

Download een goede spyware scan want hitman pro schijnt niet altijd goed te werken. Neem bijv. Spybot S&D of microsoft defender.

En welke virusscan heb je want die doet zn werk blijkbaar niet zo goed. Antivir en AVG free werken goed en laten zover ik weet niet snel iets door.

Ik hoor graag meer! :cool:

Al Murphy 03-01-2007 15:09

Citaat:

Elite! schreef op 03-01-2007 @ 15:57 :
Download Hijackthis als je nog niet hebt en zet ff logje neer.

Download een goede spyware scan want hitman pro schijnt niet altijd goed te werken. Neem bijv. Spybot S&D of microsoft defender.

En welke virusscan heb je want die doet zn werk blijkbaar niet zo goed. Antivir en AVG free werken goed en laten zover ik weet niet snel iets door.

Ik hoor graag meer! :cool:

Wat laat je denken dat het een probleem met een virus of spyware of die shit is? Ik heb heel veel soorten virussen/spyware/malware al veel dingen weten doen, maar nog nooit dat ze een exe niet meer laten opstarten.

freyk 03-01-2007 15:40

@SilverBlue: Kijk eens of je dit probleem ook hebt in de veiligemodus van windows.
Zo nee, download dan hijackthis, maak een logje in de normale modus en plaats deze hier.

Citaat:

Al Murphy schreef op 03-01-2007 @ 16:09 :
Wat laat je denken dat het een probleem met een virus of spyware of die shit is? Ik heb heel veel soorten virussen/spyware/malware al veel dingen weten doen, maar nog nooit dat ze een exe niet meer laten opstarten.
Ik ook, maar ik heb ook op een securitysite gelezen dat er applicaties bestaan die alles registreren wat er gedownload werd van internet explorer en in het register zo instelt dat je een foutmelding krijgt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.