![]() |
Coal Chamber
Iemand de nieuwe cd van Coal Chamber (Dark Days) al gehoord? Die schopt echt kont! :eek:
|
Coal chamber heeft echt hele slechte drums en is bovendien niet echt origineel.
|
Citaat:
|
ja wat een kutcd
cc was ooit leuk.. maar hier vind ik dus echt niets aan (n) |
Citaat:
|
Chamber Music was ook gewoon k*t maar deze is echt vet!
Meer als Loco en big truck enz. |
'k Heb alleen dat liedje Dark Days ervan gehoord, die was wel okee.
|
t'nummer glow op de nieuwe is wel :cool:
verder zijn er wel een paar andere nummers die wel ok zijn, heb paar nummers gedowned, maar vind het niet waard om hem te kopen ofzo |
Staan idd wel coole nummers op. Ik ga 'm niet kopen, maar kut vind ik 'm absoluut niet. En ik vind de drums wel ok
|
Kvin 'em vet. :)
|
best aardige cd, maar hij gaat me te snel vervelen
der had misschien wat meer loco-pit in gemogen |
ik vind hem niet geweldig , hun vorige cd was veel beter (vind ik dan)
|
Citaat:
|
nix mis met de drums hoor, niet dat ik kan zeggen dat het geniaal gespeeld is maar het is strak en dient de muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
whaha:D en nu ~(S-|-)2v!lL~ overhalen om zijn post ook te wijzigen |
kheb de promo-cd ervan, en het is best een lekker schijfje. Niet heel erg bijster origineel ofzo maar toch. Het nummer Friend roeleert (en dus niet Fiend). En wat Jot Nieuwelaar over die drums zegt, ach ja: De drumpartijen zijn misschien niet heel echt interessant, maar om dat nou meteen als slecht te bestempelen?
Functioneel is dan miscchien een beter woord. :p |
precies
en drummer kan best aardig drummen hoor, eerste plaat is wat dat betreft wel het interessanste |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik houdt niet van Coal Chamber.. nooit gedaan en ik denk nie dat ik dat ooit zal doen...
|
Er zitten bij CC oha leuke truucjes met bekkentjes ed in de nummers hoor :)
Maar van de nieuwe heb ik nog maar 1 nummer echt gehoord, en die klonk erg lekker. Ik moet alleen nog eens de tijd nemen om de rest te gaan downloaden. Zijn er nog aanraders? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat voor muziek isset, wasset voor deze cd, en waar lijkt et op?
|
Neuh, vindt et saai.... teminste wat ik er van ken. zal het dus ook niet gaan luisteren
Gedag. |
Citaat:
|
mwah, zeg dat niet te snel, coal chamber heeft nog samen met korn een -club tour- gehad in los angeles, wat dat betreft draaien ze al lang mee
over het drumwerk, U2 is ook niet moeilijk, maar het is lekker in dienst van het liedje. ga dream theater ofzo luisteren als je van overplaying houd :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
of niet te vergeten de drummer van Mastodon; die slaat letterlijk echt elke gaatje dicht..:D
|
ik vind die cd gewoon gruwelijk en iedereen heeft zijn eige mening dus niet elkaar gaan afkraken als het nog gaat gebeuren
|
Citaat:
|
wat dat betreft zijn DEP en Meshuggah een paar van de weinige bands die ook nog echt iets experimenteels kunnen, meeste metal is gewoon zo snel mogelijk doorbeuken, hoef je geen geniaal muzikant voor te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |