![]() |
nieuwe pc doet raar.
hey jongens vandaag me nieuwe pc ingesteld.
maar hij doet nogal vreemd. het gaat hier om een intel Dualcore e6300 2056 mb werkgeheugen 256 7600gt video kaart hij loopt heel brak enz. iemand miss enig idee hoe ik bij de instelling kan komen van de dual core processor ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon, wat het probleem is. Met "hij loopt brak" kunnen we helaas helemaal niets.
|
nou hij haper steeds een dual core moet toch 2 processen tegelijk kunnen enz?
maar volgens mij is het probleem nu verholpen nieuwste updates van windows geinstalleerd. en het lijkt in orde te zijn. |
Keen Commander, Duke Nukem en Wolfenstein 3D draaien niet?
|
weet iemand toevallig hoe ik bij mijn dual core processor instellingen kan komen?
|
Citaat:
en als je nou eens gewoon zegt wat er "Brak loopt" dan weten we mischien wel een oplossing. |
Duh, allebei je cores moeten op 'off' staan. :rolleyes:
|
drivers al geinstalleerd voor al je chipjes ?
|
ik ben in een goede bui, kom een keer langs kunnen we ruilen. Krijg jij mijn 2,4 GHz, 512 Mb met zo'n hele goede next gen intel inside videokaart! :rolleyes:
|
Citaat:
|
welke instellingen van je processor bedoel je precies? je kunt inderdaad taken toewijzen/verdelen over je processors, dat kan via cont + alt + delete -> processor -> op een proces rechter muis knop -> set affinity
maar dan nog: wat probeer je precies in te stellen? die dingen moet je echt zo min mogelijk mee rommelen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |