![]() |
Relatie moeder/zoon
.
|
Ik heb ook niet zo'n touchy-feely-band met mn ouders dus misschien ben ik ook wat bevooroordeeld, maar 'verlangen' vind ik wel een beetje raar in deze context. En die knipoog ook. Beetje rare bijsmaak heeft het.
|
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje vreemd. Vooral omdat zijn moeder gewoon moet accepteren dat hij ouder wordt en hij dus dingen zoals knuffelen enz. liever voor zijn vriendin zal bewaren.
|
Bleh, ja, maar 'k denk dat het als buitenstaander gewoon zo bleh lijkt en het eigenlijk best lief bedoeld is. Ik denk dat het sms'je ook wat grappig bedoeld is, met die knipoog enzo. Ik zou me er geen zorgen over maken en laat de interpretatie maar aan je vriend over. Ik vind de sms'jes van mijn schoonzus aan mijn man ook altijd een beetje overdreven, maar ik vat ze véél kleffer op dan ze daadwerkelijk zijn :)
|
Citaat:
|
Nou, ik ben ontzettend close met mijn ouders en knuffel nog steeds met mijn moeder, maar dit smsje vind ik wel erg raar overkomen. :|
|
Citaat:
Ik denk dat dat met de leeftijd te maken heeft, en misschien ook omdat hij een vriendin heeft. Edit: en als hij zelf echt heel veel behoefte aan zo'n band zou hebben zou dat knuffelen toch niet minder worden? (lijkt mij iig). |
Dat is waar.
Aan hem om te zeggen dat ze niet zo raar moet doen :) |
Jij ziet hem misschien alleen maar als volwassene, als jouw vriend, maar voor haar blijft hij voor altijd dat roze hummeltje van 8 pond waar ze op slag meer van hield dan alles op de hele wereld bij elkaar. Logisch dat ze hem plat wil zoenen. Ze houdt (ook) van hem, en dat deed ze al voor jij zelfs maar geboren was.
|
Dat een moeder wel eens een kus of knuffel van haar zoon wil, lijkt mij heel normaal.
Dat ze dat smst, tja. Dat kan he, sommige mensen smsen met hun ouders. Het woord 'verlang' lijkt me alleen wat misplaatst gekozen :D maar mensen willen wel eens vaker dingen onhandig formuleren en de knipoog erachter lijkt mij betekenen dat het niet super serieus moet worden opgevat. |
die moeder moet jou niet en wil jou weg schrikken.
|
Ow, dat zou mijn moeder ook kunnen smsen, we wonen al een paar jaar niet meer in het zelfde huis en zien elkaar (te) weinig, ze bedoelt het gewoon als geintje en weet dat ik helemaal niet innig met dr wil knuffelen of zoenen.
Die moeder van je vriend zal ook wel gewoon behoefte aan contact met haar zoon hebben, verder niets vreemds aan toch. |
*kuch* OEDIPUS!!!!*kuch*
|
Citaat:
|
sick
de toon gewoon... |
Nee, het klinkt ook gewoon te ranzig! :o
|
Jezus, die jongen heeft gewoon een band met z'n moeder (ouders) waarin ze aanhalig zijn. Als klein kind heeft zo'n beetje iedereen dat gehad, big deal dat sommigen het houden, niets mis mee vind ik. En dat nou dat wat minder wordt en z'n ma dat mist en na aanleiding van zo'n gesprek dat smst, big deal. Wees blij dat die moeder uberhaupt kan smsen.
|
Wat reageren de meesten toch weer overdreven, het zijn jullie own sick minds die meteen denken aan een seksueel verlangen. Een moeder kan best verlangen naar een knuffel of kus van haar zoon.
Mijn moeder zou die woordkeuze niet kiezen, maar haar gevoel zou zo uitgelegd kunnen worden, verlangen betekent eigenlijk niet meer dan graag willen. Intiem contact (ook weer níet seksueel voor de pers hier) tussen ouder en kind is gewoon acceptabel. Ik knuffel en kus mn moeder ook nog gewoon elk weekend als k thuis kom. |
Mjah, het is wel compleet weird enzo.. maar het gebeurt regelmatig dat houden van omslaat in een heel ander soort houden van.. Het is raar, maar waar..
|
Citaat:
|
die knipoog doet het hem... ieeuw :|
|
Citaat:
|
Aanstellers.
|
Citaat:
|
Oh ja, laten we allemaal gillen dat het pervers is, dat schiet op.
Het lijkt me zolang je vriend nergens moeite mee heeft, en er geen rare dingen gebeuren, een volkomen gezonde situatie met een vreemd geformuleerd smsje, wellicht. :) |
Je bent jaloers op de band tussen je vriend en zijn moeder.
Nee, maar er is toch niks aan de hand? |
ik heb gook goede band tussen mijn moedere. Ik omhels haar ook wel eens als ze weer slechtgehumeurd is :p
Moeders doen alles om hun zonen uit de vrouwen te krijgen trust me xD. |
Citaat:
|
Ik ben ook verschrikkelijk close met mn ma maar dat soort smsjes hmm nee. :) Maar als die gozer dr geen problemen mee heeft, is het toch helemaal niet jouw zaak ?
|
Moeders...
Mijn vriend kan het ook niet verdragen wanneer ik hem zeg dat zijn moeder zo aanhankelijk is met hem. Hij is 22, woont uit huis en werkt voltijds, ze belt hem minstens 2 keer in de week. Dat terwijl hij minstens 1 keer in de week bij haar gaat lunchen. Bij zijn verhuis naar mijn appartement heeft zij alles willen regelen voor hem, zelfs mijn interieur heeft ze veranderd naar haar zin (n) Nu, dat sms'je zal vrij onschuldig zijn, hoewel je nooit zou verwachten dat een moeder zoiets stuurt naar haar zoon, die waarschijnlijk geen puber meer is. |
Oeh, ze bellen 2 keer per week!! Dat gaat toch wel héél ver hoor. En samen lunchen is toch ook wel vrij walgelijk. Wie luncht er nu met z'n moeder?! :eek:
|
Citaat:
en verder als FB blijf je beter ONtopic. |
Ze ís ontopic.
|
Weetje.
Volgens mij heeft hij gewoon zijn minnares onder de naam "mama" in zijn telefoon gezet... Dat verklaart het smsje. En dat hij boos wordt > bang dat zn moeder ebrij wrodt gehaald in deze, en de hele cover verpest... :P ontopic; er zijn wel ergere dingen in het leven dan moeders die om hun zoon geven? correct me if i'm wrong... |
Ik denk er ook gelijk bleh bij, maar denk ook dat je het smsje niet de serieus moet opvatten. Mijn ex had ook een goede band met zijn moeder maar gelukkig stuurde ze volgens mij niet van die smsjes. Wel belden ze minstens 1 keer per dag (of vaker) met elkaar om van die kleine dingetjes. Beetje overdreven maarja het was nu eenmaal een moederskindje :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Het punt zit hem dus in wat jij en hij allemaal normaal vinden, en op dit punt verschillen jullie daar dus in. Maar om nou meteen te zeggen dat iets walgelijk is en dat het gewoon niet juist is vind ik wel ver gaan moet ik zeggen. Accepteer gewoon dat hij wat anders omgaat met zijn moeder dan dat je gewend bent. |
tja ach, de moeder van mijn vriend zegt tegen hem dat zijn nieuwe kleren hem sexy staan en dat soort dingen.. maar goed zolang ze ook lief tegen mij is vind ik het best.
dus zou er weinig van aantrekken |
Ik vind het een beetje raar. Ik weet niet hoe oud je vriend is, maar sowieso vind ik dat een moeder met haar adolescente zoon niet zo hoort om te gaan
|
Citaat:
|
ja oke, sommige ouders overdrijven ook wel hoor.
Mensen die hun ouders met U aan moeten spreken en geen normaal volwassen gesprek mogen/kunnen voeren , echt dat kan ik me dus gewoon niet voorstellen. |
Citaat:
Als je toch weet dat er niets achter zit, dan valt er toch helemaal niets op te merken aan die toon, die normaal is. Doe niet zo wereldvreemd. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zij stelt zich vragen omtrent de reactie van die moeder. Als jij dat normaal vindt, is dat jouw zaak maar het is geen reden om haar daarom af te zeiken. |
^dat dacht ik ook meteen. :)
moederskindje. |
Mijn moeder stuurt me niet zulke berichtjes, maar ik vind jullie reacties tóch overdreven.
|
tnx for sharing.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |