![]() |
Waarmee draai jij het liefst je joint?
En dan bedoel ik niet de wiet/hasj/crack whateverthefuck maar welke vloei en wat voor soort tabak?
Ikzelf het liefst met goude vloei of van die nieuwe doorzichtige. Als tabak neem ik het liefst lucky's light of chesterfield light maar omdat ik geen light rook is het meestal de gewone variant. Verder vind ik Camel zwaar irritante tabak. Of hele grote takken of gruis (N). |
Met gouden voor 'gewone' joints en met blauwe (of rolvloei als het er is) voor de wat meer volumineuze joints. Als tabak het liefst Javaanse Jongens Tembaco.
|
Duitser :D
Ik draai over t algemeen met Jaja Ultra Black (die zwarte dus), zo nu en dan afgewisseld met de Smoking Ultra Slim grijsjes. Ik draai bij voorkeur met shag maar als t niet anders gaat of de shag uitgedroogd is zet ik Luckies of Camel in. |
Smoking Gold en halfzware shag, meestal de losse toelie die je op t laatst overhoudt.
|
ik zweer bij smoking deluxe en drum mild. maar slim is ook goed. 'smoking gold' bestaat overigens niet :)
|
mmm ik heb wel een pakje hier liggen met daarop 'Kingsize Smoking Slim' en hij is goudkleurig. Of bedoel je dat het Slim heet en niet Gold?
|
Gouden Smoking of zilveren. Hoewel ik vaak zat met iets anders draai als ik weer eens geen gouden heb.
Tabak: halfzware van Nelle draai het beste vind ik, maar meestal gebruik ik de goedkoopste bij de lokale supermarkt. |
Citaat:
|
Smoking Eco (slim/goud plakt slecht vind ik)
en huismerk halfzware shag |
smoking vloe is kut, ik hebt liefst die oranje mascotte elements en met zware shag uiteraard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of beter speeksel kweken :cool: |
Citaat:
|
draai ook vaak met twee rizla blauw vloeitjes, want ik heb niet echt een voorraad aan smoking.. eigenlijk ook prima
|
rooie of blauwe smoking en lekkere luckies
|
Citaat:
Iedereen weet toch wat je bedoelt, dus het boeit eigenlijk niet zo. Ik zelf draai met smoking master (zilver), want ik kan gewoon absoluut niet draaien met alles wat breder is dan die. Meestal met shag, javaanse jongens, of met peuken (luckies). |
Citaat:
|
Gouden of blauwe smoking slim en grijze Stuyvesant of Lucky Strike peuken.
|
zwarte smoking met halfzware vannelle of jakobs.
Het liefst de shag uit het midden van het pakje. niet de net nieuwe nog wat vochtige shag en niet de kruimelige gruis restjes :) |
Ik heb nooit lange vloei bij de hand dus ik ben beter in het draaien met twee kleine vloeitjes. Daardoor ben ik ook gewend aan die breedte, die smoking blue vind ik echt gruwelijk kut draaien dus als ik al lange vloei heb dan is het euh die smalle.
En ik wil er halfzware shag in, want sigaretten/gruis draait stom, shag is echt heerlijk makkelijk met in de juiste vorm krijgen (Y) |
Ecovloei en 3/4e Javaanse jongens.
|
Ik begin met het draaien van een kleine ( het liefst zo klein mogelijk ) tipje.
Vervolgens leg ik me vloeitje neer: Smoking slim voor hasj-jointjes en smoking blue voor weed-jointjes. Ik draai alleen met shag. Het liefst en het meeste met milde shag. Met sigaretten draaien vindt ik doelloos, omdat ik die al gebruik voor normaal te roken. Edit: Ik gebruik weinig shag zodat ik de verdeling van de weed/hasj goed kan krijgen. Dit zorgt er meteen voor dat ik geen toeter draai, maar een - op z'n Limburgs - dartpijltje draai. |
:d
|
Citaat:
Het boeit mij niet gek veel welke vloeitjes ik heb. Ik merk wel dat ik de gouden het fijnst vind om mee te draaien en ik die eco dingen echt kut vind. Die doorzichtige zijn cool maar veel meer dan dat ook niet. De lol gaat er snel vanaf iig. |
Tuurlijk boeit het niet hoe en wat je draait.
Het doel heiligt de middellen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind die doorzichtige vloeitjes wel erg fijn, alleen die zijn duur dus meestal gewoon smoking, liefst de gouden. Shag biets ik altijd omdat ik zelf nooit heb, dus dat verschilt nogal. :p
|
Met mijn handen.
|
Citaat:
|
smoking gold met javaanse ¾
|
Op zijn Limburgs :rolleyes:
Smoking blue, Samson milde shag (alhoewel dat nu anders heet) en Capricorn tipjes, doorgaans steek ik ze aan met een gasaansteker met vuursteentje, die elektrische zijn mij te ingewikkeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Smoking blue, soms zilver of goud.
|
smoking gold als vloei. De blauwe en rooie vind ik te breed en de zilveren te smal. Bij die doorzichtige zit er een heel vreemd smaakje aan. Omdat ze verder absoluut geen meerwaarde hebben, hoef ik ze ook niet.
Verder gebruik ik samson original (half zwaar it is) om mee te draaien. Peuken gebruik ik niet, omdat ik niet rook en shag lekkerder is. |
rijstevloei en halfzwaar vanilla
|
rizla rijstenvloei
halfzware van nelle/halfzware samson |
Geef mij maar n chillum uiteindelijk. (y)
|
Citaat:
|
Mischien bedoelt hij de "capricorn" tipjes.
Wij in Alkmaar omgeving draaien vaak met lange tip, is dat net zoiets? |
Nybro's tabak
2 korte zilveren Rizla's in L-vorm |
toen ik nog blowde het liefst de gouden smoking, met marlboro of als ik shag had, dan halfzwaar van iemand anders, maar altijd maximaal een half peukje erin of het equalevent daarvan in shag.
en nee dat kwam niet omdat ik er een zooi wiet in deed..(tenminste later niet :bloos: ) groene smoking voor de wat grotere joints.. en L'tjes natuurlijk.. |
Citaat:
ik; -blauwe vloei, binnenstebuiten -luckies -niet al te dunne tippies |
Zo light mogelijk.
|
Citaat:
|
smoking de luxe (zwart) en half zware drum
en heel soms smoking zilver, maar die is wel erg smal. |
Citaat:
En het 'typisch Limburgs' sloeg naar mijn weten op het 'dartpijltje', een veel geziene draaistijl in Midden-, Noord- en delen van Zuid-Limburg. ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |