![]() |
Etiënne Ozeki
Kent er hier iemand het merk Etiënne Ozeki?
Komt nu op in Nederland. Is wat duurder en minder sportief als Evisu. Ik heb toenstraks een vest gezien, het kostte 180 euro, maar was wel héél mooi. Is iemand anders ook bekend met dit merk? Wat vind je ervan? |
Citaat:
Etiene. Dit vest, in het grijs: http://www.kitmeout.com/acatalog/etie5587.jpg |
wat een alto-merk
|
zon ritz is wel phet, maar ik vind de rest vrij tot zeer kapotnjep
|
Citaat:
*niet dat jij het niet mag dragen hoor;)* |
Citaat:
|
iew dat vind ik een afschuwelijk vest.
|
Citaat:
en mja ik ben eignelijk mode-ridder dus op sig moet he tkunnne niet waar? :D |
kheb er nog nooit van gehoord..
En ik vin het het geld ook niet waard als ik het zo ff snel bekijk.. |
mwa... wel aardig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lala ik geniet verder van mun vkantie :D en S... koop 'm gerust :D stu k beter dan het gemiddelde vest van je (;)) .. dattie fokkin duur is geeft nix, want je hebt toch geld z at gezien je kledingkeuzes ;):D woei |
Citaat:
Beter dan het gemiddelde vest van me¿ :confused: |
Citaat:
zijn er gemiddeldes voor je vest dan? dat is wel tof :] |
Sander, bespaar je de overigens treuzel-fase, je koopt m toch wel :) wat ben jij voorspelbaar!!
Faery... wát is nou echt geil? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
AAAAAAARGH hij weet m'n naaaam!!! :eek: :D |
nu wil ie vast met je trouwen
|
Citaat:
|
Citaat:
en hij is nu zo stoned als een garnaal ja :D |
ik pleit voor een vierhoeksverhouding!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, niet tsjetten in mijn topix! :(
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
[neej dit is geen chatmode] bondage?? wordt dit een SM-topic?? [/neej dit is geen chatmode]
goed optopic: euh had ik al gezegd dat je m moet kopen S? |
Citaat:
Graag ontopic reageren... Ik heb een beetje gezocht naar etiene ozeki op het internet, maar ik heb eigenlijk niets gevonden. Ik vind het vest niet zo heel erg bijzonder. Volgens mij vind je zoiets ook in de C&A, maar dan zonder het sticksel, wat ik eigenlijk ook niet echt mooi vind. Ik vind het de 180 euro niet waard. Maar als je kleding koopt moet je eigenlijk niet zeuren over prijzen, gewoon kopen wat je mooi vindt. |
Citaat:
Het ging mij om het feit of het nou wel of niet mooi wordt gevonden. Het is wel wat anders dan het gemiddelde C&A-vest hoor. Gewoon, de kwaliteit straalde er echt vanaf en het voelde goed zwaar aan. |
Citaat:
|
180 euro voor een vest?
|
Citaat:
[serieus] ik vind het vest niet echt mooi, en bovendien ook veel te duur - maar als je hem leuk vindt moet je'm zeker kopen :) [/serieus] neej, twordt geen SMtopic, dat mag niet van sander :p |
Citaat:
En ik zie dat het ontopic is ;). Neej mag niet van mij :). :D |
Citaat:
Wat dan? ;) |
Ik vind het op het plaatje nix, misschien is ie in de winkel mooier, en wat is een maluku-vest?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk gewoon in die stijl, snappie? |
'k vin het maar een gewoon vest,helemaal het geld niet waar(180 euro :o :o)
|
ik snap nie dat ze voor da vest 180 euro vragen!!!!!! echt overdreven duur! zo speciaal vind ik het anders toch echt nie!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |