![]() |
Arcade Fire - Vredenburg
2 April staat de band in Vredenburg Utrecht.
Kaarten kosten 29 euro en de voorverkoop begint 13 Januari. Ik las net op de Arcade Fire site dat het nieuwe album klaar is. Intervention is in ieder geval 1 van de nieuwe liedjes( voor een goed doel meen ik) |
jezus 30 euro.
wel een hele toffe band, 2 zomers terug live gezien en was (y) ! |
In vredenburg wtf. Ok dan. 29 is wel jammer.
Heel erg goed en energiek live dat wel ja. |
Fuck wat duur.
Ik zie nog wel,op lowlands destijds waren ze erg tof. |
vredenburg lijkt me niet echt een heel geschikt hiervoor :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
Wat is je bron? (niet dat ik eraan twijfel hoor, ik wil gewoon weten of er ook Belgische data zijn) |
Citaat:
|
Ik ga (Y)
|
daar moet ik heen !
maar beter komen ze in belgie spelen. |
wat is dit nou weer voor kloteprijs. Bloc Party was laatst ook al zo duur. Niet zo heel lang geleden betaalde je hier toch echt de helft voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
4/4 Brussel, Hallen Van Schaerbeek (kutzaal overigens) |
verwachten jullie dat het binnen tien minuten uitverkocht is of zal het meevallen? ik heb geen idee hoe populair ze zijn.
|
als ik in nl was geweest had ik er met veel liefde 30 euro voor neergelegd.
|
Zou ik wel heen willen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ga jij ? |
pff vredenburg en hallen van schaarbeek , twee royale kutzalen , ik sla over en check ze wel in montreal
|
nja het is wel een rare 'zaal', superveel zitplaatsen en amper ruimte om te staan :( wel logisch, maar toch jammer.
|
da's een baggerzaal zeg. Ik kan me Motorpsycho en Vive La Fete daar nog herinneren en ik heb volgens mij nog nooit zoveel galm gehoord. En als je dan van die massale muziek a la Arcade Fire hebt dan zal dat daar ook wel goed fout gaan.
|
Citaat:
|
'Neon Bible', het nieuwe album, is gisteren uiteindelijk gelekt! Wie zoekt die vindt :)
*hint* atease-forum (y) Concert in brussel is jammer genoeg allang uitverkocht, ik was weer te laat :rolleyes: |
kun je een link pm'en?
|
naar mij ook?
|
|
en ik share hem inmiddels op slsk
user: heonyleftyou , list only dus stuur eerst een berichtje |
Citaat:
ook goede tekst "When daddy comes home you always start a fight, so the neighbors can dance in the police disco lights. The police disco lights. Now the neighbors can dance! (x4)" |
Citaat:
hun optreden op LL 2005 was zo geweldig. die helmen alleen al, en hoe alle bandleden steeds roteren en steeds een ander instrument bespeelden. en die actie op het eind van de drummer die een pilaar van de tent omhoog klom, geniaal :cool: |
Het is uitverkocht. (N)
|
Citaat:
|
het was toch al meteen die zaterdag dat het in de vvk ging uitverkocht?
anyway. na een paar luisterbeurten vind ik het een erg fijn plaatje. vooral het laatste nummer is mooi. (y) |
aangezien ik hier niet echt kan downloaden ging ik afgelopen zaterdag toen hij uitkwam meteen naar de platenzaak om hem te beluisteren en ik vind de nieuwe cd echt prachtig (y)
kan niet wachten om hem in nederland aan te schaffen. |
goede plaat , maar hij overtreft funeral niet
|
|
Kut
|
hahah:cool:
nu hoef ik ze niet te missen |
:(
|
Dat is echt wel zwaar kut ja (n)
|