![]() |
Wat moet jij altijd mee, als je het huis uit gaat?
Wat moet jij altijd per se meenemen, als je weggaat? Wat kan je echt niet achterlaten? Waarom? :p
Ik moet altijd mee, op volgorde van belangrijkheid: Telefoon, sleutels, bankpasje (duh :p) Zakdoekjes Labello |
Fiets
Geld Gsm Sleutels |
kleding
sleutel van de voordeur verder neem ik dingen zoals telefoon, portemonnee, etc. alleen mee als ik vermoed dat ik ze wel eens nodig zou kunnen hebben. Daarvoor heb ik dan een schoudertasje. Daarin zit naast portemonnee en telefoon ook nog: wat Noors geld, mp3 speler, batterijtjes voor mp3 speler, agenda, ademsnoepjes, sudoku-boekje, leesboek, paspoort, pen, schrijfblokje, voedsel, reserve pilstrip en string, een stuk of 6 tampons, inlegkruisjes, condoom, tandenborstel, haarborstel, tandpasta, deodorant, desinfecterende handgel, spiegeltje, tandenstokers, zakmes, lippenbalsem, zout, kerrie, paprikapoeder, peper, suiker, reservesleutels en een winkelkarretjesmunt. |
Mijn telefoon want ik wil bereikbaar zijn.
Een H&M-elastiekje, om mijn pols of in mijn haar, want anders vind ik het niet leuk. Lippenbalsem over het algemeen want die ruikt lekker. |
Condooms!!1!!111!!!1!
|
Sleutels, anders kan ik niet meer binnen. De rest heb ik niet altijd nodig.
|
Een opblaaskano, voor als de aarde overstroomt en ik mezelf kan redden met een kano. Trouwens, ik ga altijd met iemand samen de deur uit. Die gene neemt dan een pomp mee
|
Telefoon + iPod
Edit: Ohja, en mn portemonee |
Sleutels, telefoon, mp3 (maar die is nu kapot), portomonee, agenda.
|
Mogelijkheden:
1. Niemand Begrijpt Mij :( 2. Ik ben flauw. 3. Iedereen in dit topic gaat gerust naakt het huis uit. Ik gok op 2. |
Citaat:
ontopic: sleutels Ipod |
Niemand zegt ID
-ID dus -telefoon -sleutels -vaak wel wat geld -vaak MP3-speler Edit: Waarom, ik wil geen extra boete voor mijn niet meegenomen ID, foon is altijd handig, sleutels dan kan ik het huis weer in, geld voor je weet maar nooit, MP3-speler is gewoon belangrijk (maar hoeft niet altijd per se mee.) |
Beurs (met ID ;) )
Telefoon Ipod |
Oh en Soija (A)
|
telefoon
portemonnee met ID, ov-kaart en pinpas lipgloss een klein spiegeltje labello dus altijd een tasje :o |
telefoon, iPod, portemonnee, plectrum, sleutels
|
Ik moet niks, maar meestal neem ik mijn portemonnees mee, telefoon en sleutels.
|
De heilige drie: portemonnee, sleutels, telefoon
|
- Kleding
- Sleutels - Schoenen |
Niks moet.
|
Citaat:
|
Telefoon, portemonnee, sleutels, nivea (voor op m'n lippen :o).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Labello is echt de shit, ook al heeft 2 dagen lang redelijk vaak labello'en mijn lippen nog niet geheel kunnen repareren. :o Normaal gaat het gelukkig sneller. ;x
|
Sleutels.
De rest is optioneel. |
In willekeurige volgorde:
|
@TopDrop: ben je gehecht aan je horloge?
|
Citaat:
Hij loopt bijvoorbeeld redelijk gelijk met de schoolbel, dus als ik aan de late kant ben, kan ik precies zien van, ooooh, ik heb nog anderhalve minuut om naar mn lokaal te lopen. Ofzo. Hou ik van :cool: (y) |
GSM, geld, sleutels.
GSM is toch wel het belangrijkste, geld en sleutels laat ik soms wel thuis als ik naar school ga. M'n GSM heb ik echter altijd bij. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar met die schoolbel is dan wel relax, want jij ziet ook de secondes, ik alleen de hele minuten:) |
volgorde van belangrijkheid:
petje en handschoenen sleutels mobiel boek (en niet zomaar een boek, nee, mijn sacred book.) en wie durft er nu nog te zeggen dat ik niet goed wijs ben! he? Oo |
Ik neem niets standaard mee
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem altijd mijn mp3 speler en mijn portomonee mee. Ten minste, zo vaak mogelijk. ^^; |
string
|
Owja, ik heb mn ipod nano ook wel regelmatig bij me, maar ook weer niet zo heel vaak. Of laten we het anders zeggen, ik wil m opzich wel meenemen, maar als ik m vergeet is het ook niet erg :)
|
Da's te veel info. :(
(@ birdsnest) |
Mobiel,sleutel, pinpas en I-pod.
|
-een setje kleren wat ik draag ophet moment van het verlaten van het huis
-een setje sleutels voor mijn huizen in enschede en mijn kluisje op school -een fiets sleutel -mobiel ook -soms fiets -soms bankpas |
maandverband... :confused: :confused: :confused:
|
hmm wat ik nu in mn zakken heb en meeneem tot ik het niet meer nodig heb...
3 pokerfiches portemonnee met muntgeld (voor pokeren) gewone portemonnee 2 pennen formulier 2 sleutels paar muntjes van een discotheek en kleine tube gel telefoon maar das toevallig nu, normaalgesproken heb ik alleen maar portemonnee, telefoon en sleutels bij me |
Telefoon, portemonnee, water, zakdoekjes, mp3speler, kauwgom, lipgloss, spiegeltje, sleutels en mijn agenda.
|
Phone, sleutels, mobiel, shag, aansteker, mp3+koptelefoon.
|
geld
mobiel id |
als ik alleen de hond uit ga laten is een sleutel genoeg. Anders meestal sleutel, geld, haarelastiekje, telefoon, wat te lezen, ipod.
|
sleutel
geld paspoort gsm headset gsm zakdoekjes kauwgom / hete snoepjes |
meestal mobiel, sleutels, geld, kauwgom en zakdoekjes :)
|
Sleutels
portemonnee met ID en bankpas Kauwgom |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |