![]() |
raar insect
Hallo,
toen ik bij m'n vriendin thuis zat vloog daar een maf beest rond. Ik schat hem ongeveer op 1,5 tot 2 cm lang in. Als hij zat was hij ovaal van vorm, vleugels waren doorzichtig en het lijfje heeeel dun en langwerpig. Heb geen idee wat dit geweest kan zijn, maar heb hem voor de zekerheid maar plat geslagen :P Iemand een idee wat dit was? Ik had het nog nooit eerder gezien :) |
misschien was het wel díe ene diersoort geëvolueerd uit een andere diersoort en heb jij die doodgeslagen. Schaam je!
|
Heb je er geen foto van gemaakt dan :o
|
Citaat:
Ik zal hem wel eens proberen te tekenen :) |
Niet erg duidelijk, maar met de beschrijving in de openingspost misschien wel te doen :)
http://img407.imageshack.us/img407/5926/spa0574mn2.jpg In het echt is hij nog fijner dan ik getekend heb (ben geen tekenaar:P). Echt een heel priel beestje was het :o |
Die beesten heb je in Spanje ook. Ze maken dan huisjes van een soort zand in kleine holletjes. In het Spaans heten ze 'hobreret', geen idee hoe dat in het Nederlands is:P
|
vast een larf ergens van... anders had je t ws wel herkend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook even een vraag over een insect en aangezien dit topic er al staat, kan ik het makkelijk hierin plaatsen. :)
Op Ibiza, twee jaar geleden terug, zag ik in onze hotelbadkamer een heel maf beest. Het leek een beetje op 2 hommels die elkaar aan het achtervolgen waren, alleen dit was dan 1 beest. Een heel dikke kop, een heel dun lijfje, en een heel dik achterlijf. Mijn moeder werd er panisch van en gleed haast uit in bad. :p( :bloos: ) Ik kan absoluut niet tekenen, maar het zag er ongeveer zo uit: O | O Iemand enig idee wat ik zou kunnen bedoelen? :) |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |