![]() |
Probeert iemand contact te zoeken??
De laatste tijd gebeuren er rare dingen bij ons in huis...
De t.v. gaat zonder dat we hem of de afstandsbediening aanraken op stand-by (soms wel twee tot drie keer op een dag). De deurbel gaat om de gekste tijden (zonder dat er iemand is, belletje lellen om 3 uur 's nachts is ook uitgesloten). En ons alarm schakelt zich aan terwijl dat helemaal niet automatisch kan... Heel apart allemaal. Zijn hier logische verklaringen voor of hebben we met 'iemand' te maken die contact probeert te zoeken? |
Geeeeesteen
|
Je tv, deurbel en alarm zijn kapot, of iemand haalt een grap uit met je. :)
|
Geesten. :)
|
Misschien iemand ervaring mee?
|
Citaat:
|
ik denk dat iemand te lang onder een magneet heeft gestaan
|
Heeft u, of een ander lid van uw huishouden, onlangs of lang geleden een familielid, kennis of vriend kwijtgeraakt?
|
er bevind zich een poltergeist in uw huis, verkoop het huis en ga naar het buitenland
|
Citaat:
|
:eek: je hebt een indianenkerkhof onder je huis en alleen de grafstenen zijn verplaatst bij de bouw van het huis en de lichamen liggen daar nu rusteloos te wezen :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij is het het koekjesmonster.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
XD
ik ga slapen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En wie zou dat dan moeten zijn, die contact zoekt? Overledenen zijn 'weg', die kunnen dat niet meer.
Anyway, is DK wel de juiste plaats hiervoor..? Lijkt me niet dat je hier al te veel serieuze reacties krijgt.. |
pfff, echt alleen dat je je dr zo druk om maakt en er een topic over opent laat al zien dat je vatbaar bent voor figuren als Char.
1 gratis tip van een nuchtere Hollander, vervang ff wat batterijtjes en kijk wat draadjes en kastjes na, en niemand zal nog contact met je zoeken. |
Citaat:
|
True that.. Maar dan zou ik 't nog eerder op Religie zetten.. Of Onzin natuurlijk. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet wat het is. Bel een goeie electricien. Kan me wel voorstellen dat als de deurbel om 3 uur 's nachts gaat en er niemand is dat je dan een beetje para wordt. Hoewel ik denk dat als iemand contact zou proberen te zoeken ze geen alarm-systeem inschakelen. Da's onlogisch. ;) |
Citaat:
|
weetje het helpt ook wel eens als je de kabourdans doet in de keuken om 4uur 's nachts. probeer het eens (y)
|
Of je neemt een goudvis die gestorven is van ouderdom, stop die in een biologische jute zak met ondersteboven gekweekte peterselie en begraaf die met volle maan onder een slapende Ent.
En als je niet kan wachten tot volle maan, dan ben je dus de electricien. |
Citaat:
|
Jaren ervaring, mijn kind, jaren ervaring.
|
ja dat dacht ik al
|
Citaat:
:o |
Citaat:
|
De Kantine.
|
ooooo okeeee ik dacht donkey kong ofzow maar ik dacht heah :s :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De DK club! Hooooow! Hoe kon je nou al bij de DK club horen als je niet eens wist waar DK voor stond??
|
hahaha okokok ik ben stout geweest haha ok dankje :p
|
Ga eens slapen, flapdrol!
|
jaja ik ga al... ik ga al... kijk meisjes houden me op het forum haha :p
|
Neej hoor, je houdt jezelf op het forum. Je bent niet verslaafd ;)
|
okok ik ga echt nu haha, truste topdroppie en cherrrrrrrrrrrrrrrrriiieee (L)(L) :p :cool:
|
Geeft BirdsNest wijze raad.
oops. ik dacht dat dit het forummer boven je topic was. :o Misschien moet ik ook maar gaan slapen. :( Maar de vorige legendarische forum-spam-nacht heb ik gemist, dus ja. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Minder aan de heroïne zitten wil soms ook wel eens helpen
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |