![]() |
muziek voor bij hardlopen
ik weet dat t een beetje een standaard vraag is, maar ik wil gaan hardlopen en heb geen zin dat in de kou én de stilte te doen
aangezien ik aan de kou niks kan veranderen vroeg ik me af of iemand leuke suggesties heeft voor muziek met een regelmatig, niet te snel niet te langzaam (jaha, das een goeie omschrijving) muziek. en dan t liefst een beetje punkrock/ska/skapunk met een semi-regelmatig ritme, zodat ik niet zo van tempo hoef te verwisselen tijdens nummers :D |
Venetian Snares
|
Citaat:
|
mij maakt het niet zo heel veel uit; beetje uptempo en gitaarwerk is al goed; maar ook the prodigy en aanverwanten doen het goed. Overigens loop ik een bepaalde route wel eens en dan start/eindig ik precies met de eeuwige kraker "Reign in Blood".
|
Citaat:
|
Je moet inderdaad The Prodigy opzetten, Experience vooral...
Cyantific - Ghetto Blaster maakt je ook wel aan het rennen. |
gewoon madball oid
|
|
heej ik wil hardlopen. niet rennen. straks word ik nog moe :D
|
Snelwandelen? :p
|
Een vriendin loopt graag hard op hardstyle. Een andere van me die fietst naar eigen zeggen harder op deze muziek.
Maar hier vroeg je niet naar. |
120 bpm acid
|
Bong-ra - Suicide speed machine
Rennen ftw |
Citaat:
|
Suffocation - Infecting the cryp
|
Club/house.
Vb's: Erick E FLG Sidney Samson Hardwell |
Citaat:
|
wat bij mij werkt: P diddy & Jimmy Page - Come with me
|
Citaat:
|
don't stop me now van queen want dat is lekker motiverend, en dan gewoon op repeat.
en verder: prodigy |
|
Rocky 4 ost.
|
Dj Tiesto: in search of sunrise los angeles loop ik altijd op
|
Nasum, zo thuis.
|
The Prodigy
|
Waar zijn de Burzum grappen
|
5 Minute Grind - Who Needs Guitars Anyway?
|
Citaat:
|
|
Voor een lekker hardloop-ritme raad ik je toch echt Agoraphobic Nosebleed aan.
|
Calyx
|
|
|
|
Infected Mushroom - Frog machine ;)
|
|
Dat nummer wat boksers gebruiken wanneer ze opkomen, in films dan he. Geen goed nummer maar voor de laatste meters werkt het wel!
|
shelter is idd niet zo'n slecht idee!!
|
hm. shelter is wel een beetje saai
http://www.interpunk.com/itemimages2/131983.jpg http://www.interpunk.com/itemimages2/16851.jpg (y) |
Ze wilde niet te hard gaan lopen. Shelter is dan wel goede muziek. + ik trek shelter enorm goed.
|
The Berzerker. Rustig up-tempo, hoewel het niet altijd hetzelfde tempo is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die laatste plaat van Ed Rush & Optical doet het ook goed overigens.
|
Citaat:
|
acid king - dry run
officer jones and his patrol car problems - gunrunner Pink Floyd - on the run Buckethead - Home Run Derby Orbital - Know Where to Run Rise and Fall - Turn and run Rise and Fall - Running out of time Rotten sound - running weak Toch goed voor een half uurtje ren plezier! |
en geheel in stijl :)
|
Citaat:
En Eye Of The Tiger :rolleyes: edit: de meeste ritmische muziek zonder onverwachte cuts doet et volgens mij wel (in tegenstelling tot -sommige- drum 'n bass en aanverwanten waar je om de 4 beats twee spastische balletpasjes moet uithalen om in ritme te blijven), waarschijnlijk kun je zelfs hardlopen op Radioheads Idotique, kwestie van je verstand op 0.1 te kunnen zetten en lopen maar. |
Eye of the tiger, ja XD Motiverend.
Ik zing liedjes van Queen in mijn hoofd tijdens de coopertest op school, maar ik krijg altijd 4.5jes voor gym, dus dat werkt niet al te goed. Maar jij hardloopt uit vrije wil, dus misschien werkt het voor jou wel? Verder zou ik, met mijn voor dit forum bizarre muzieksmaak gaan voor Arctic monkeys The fratellis - Chelsea Dagger Incubus - Nice to know you Muse - Bliss (e.a.) Of The Killers, The Kooks, etc. Verassend veen brit-pop/rock in dit lijstje. Ik ken vrees ik niet zo veel ska enzo. |
Voodoo Glow Skulls
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |