![]() |
enquete
Hallo,
Voor ons profielwerkstuk zijn we bezig met een grootschalige enquete. Het invullen hiervan duurt niet langer dan 5 minuten. We zouden het heel erg op prijs stellen als je de moeite zou willen doen om deze enquete voor ons in te vullen. Je vindt de enquete als je gaat naar: www.sportenovergewicht.tk Alvast bedankt voor het invullen van deze vragenlijst! Met vriendelijke groet, Laura, namens het Sport en overgewicht onderzoekteam |
Hier heb ik ook mn profielwerkstuk overgehouden ;) maar dan op een andere manier
|
gedaan
|
done :)
|
vanochtend al gedaan:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gedaan, maar vraag 12+13 zijn toch hetzelfde, of zie ik dat nu verkeerd?
12: Is er nog iets anders dat u doet om uw gewicht op peil te houden? Zoja, wat? 13: Is er wel iets anders dat u doet om uw gewicht op peil te houden? Zoja, wat? |
Citaat:
en als je ergens nee had ingevuld moest je wel vraag 13 doen. |
done (y)
|
Citaat:
|
done :)
|
Citaat:
edit: er staat: 12: Is er nog iets anders dat u doet om uw gewicht op peil te houden? Zoja, wat? (Ga na deze vraag naar vraag 14!) Oftewel vraag 13 staat er voor niks, want je moet altijd door naar vraag 14... vaag :) |
yeah, ook maar even geholpen.
|
ingevuld
|
Citaat:
|
Ik zal dit topic wel even gebruiken en er geen nieuwe voor aanmaken, maar ik heb dus ook een enqêute gemaakt die ik gebruik voor een vak van mijn studie. Het invullen ervan zal maar een paar minuutjes zijn en mijn dank zal heel groot zijn. :P
http://www.zoomerang.com/survey.zgi?p=WEB2262MPW9RB2 |
Citaat:
|
Citaat:
(en tevens een kickje, ik heb nog meer resultaten nodig... :P) |
ingevuld :).
|
allebei gedaan, enne @Forumbug, wel irritant dat je nederlandse vragen hebt met yes/no antwoorden. maar dat ligt ws aan de site
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |