![]() |
Wat roken ze in films als ze wiet roken?
Ik vroeg me af wat de acteurs in het echt roken als ze doen alsof ze blowen op de set. Iemand?
|
je bedoeld als je ze ook echt ziet draaien?
Meestal verwisselen ze wel van shot, dus zal er wel helemaal niks inzitten. Als het 1 shot is van draaien naar aansteken en roken, dan weet ik het zo 1,2,3 niet |
De wiet vervangen door een gedroogde plant waar geen thc in zit, vóórdat ze het draaien?
|
gewoon een joint draaien alleen zonder de wiet. :confused:
|
vrouwtjes-wietplant? :confused:
Heb ik me nooit afgevraagd, eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie: Cheech & chong, Jay & silent Bob, Ali-G. Er valt niks te zien of te bewijzen dat het '' echte'' canabis is.
Ik geloof dat ze het wel gebruiken, maar dat kunnen ze niet laten zien op een film. (y) |
Gast... :s
|
Sorry voor de vele posts. De computer bugde out.
Kunnen ze aub verwijderd worden? Excuses hiervoor |
Citaat:
|
Je hebt 'm gesnapt. (Y)
|
(y) Ik leer het wel :)
Ik denk overigens wel dat deze acteurs ervaring hebben met canabis. Als je iemand vraagt 'stoned zijn' te faken die dat nog nooit is geweest slaat het nergens op.Cheech & Chong bijvoorbeeld doen dit gewoon goed. |
Ze doen het alleen wel erg overdreven.
|
That's hollywood + USA Kerel ;)
|
Het is vaak erg slecht nagedaan, dat stonede gedoe. Maar je hebt wel gelijk dat het aan Hollywood en USA ligt. In Nederlandse films smoken ze ook maar dat vind ik er 9/10 beter uitzien.
|
Citaat:
In Amerika is het 'stoer' terwijl het hier de normaalste zaak is. Het is dan ook logisch dat wij Nederlanders er een andere kijk op hebben. |
Half baked dan. :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |